Vinterstøvlerhjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. august 2012

Mother-love

Hej piger.
Ja nu ser man jo efterhånden at der er vinterstøler på tilbud over alt.
Sagen er den at vi lige er gået over til en lidt mere alm sko end kravle sko bundgaard prewalk.
Vi måtte så gå tilbage da isabella ikke rigtig kunne styre de nye sko. Men hun har haft dem på de sidste dage nu og det går rimelig fint.

Hvilke støvler ville i anbefale? Og så tænker jeg hvad str. Skal jeg købe hun er lige kommet op i str 22 da hun lå i udkanten af str 21 med alt det med 1 cm længere osv.
Jeg ville jo være ked af at købe str. 22 og så kan hun måske passe dem i en mdr. Men samtidig ville jeg være ked af at købe str. 23 hvis de bliver alt for store så hun vælter rundt i dem.og vi så alligevel skal købe en str 22.
Hvad har i gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

VIPpigen

Hold fast min datter må have små fusser...

Nå, det var jo ikke spørgsmålet. Her har vi ikke købt vinterstøvler endnu, har selv tænkt på hvad hun skal have. Vi købte for ca en måned siden nye ecco sko og der var lidt over 1 cm i voksetillæg i en str 21. Men jeg aner heller ikke om hun skal have 21, eller 22. Så jeg tager hende med når tiden er til at de skal i hus.

Lilje vokser ikke så hurtigt, heller ikke fusserne....

Anmeld

23. august 2012

Mother-love

VIPpigen skriver:

Hold fast min datter må have små fusser...

Nå, det var jo ikke spørgsmålet. Her har vi ikke købt vinterstøvler endnu, har selv tænkt på hvad hun skal have. Vi købte for ca en måned siden nye ecco sko og der var lidt over 1 cm i voksetillæg i en str 21. Men jeg aner heller ikke om hun skal have 21, eller 22. Så jeg tager hende med når tiden er til at de skal i hus.

Lilje vokser ikke så hurtigt, heller ikke fusserne....

Isabella er 15 mdr og høj af sin alder hun er lige så stor og større end dem der er 2 år i vs.
Men ja det kan godt være vi skulle vente til vi står og skal bruge dem.

Anmeld

23. august 2012

Lunae

michelledam skriver:

Hej piger.
Sagen er den at vi lige er gået over til en lidt mere alm sko end kravle sko bundgaard prewalk.
Vi måtte så gå tilbage da isabella ikke rigtig kunne styre de nye sko. Men hun har haft dem på de sidste dage nu og det går rimelig fint.

Hvilke støvler ville i anbefale? Og så tænker jeg hvad str. Skal jeg købe hun er lige kommet op i str 22 da hun lå i udkanten af str 21 med alt det med 1 cm længere osv.
Jeg ville jo være ked af at købe str. 22 og så kan hun måske passe dem i en mdr. Men samtidig ville jeg være ked af at købe str. 23 hvis de bliver alt for store så hun vælter rundt i dem.og vi så alligevel skal købe en str 22.
Hvad har i gjort?

Jeg ville købe dem i 22.

Vi købte superfit til Camille. De er så gode - har også valgt dem i år!

Anmeld

23. august 2012

Underskøn

Hej.. Må jeg spørge hvornår det er din datter har sko på? Tænker når hun netop har lært at gå, og jo må gå lidt usikkert... 

Jeg er uddannet fodterapeut, så kan måske hjælpe lidt. 

Men derudover vil jeg sige, VENT med at købe vinterstøvler til du skal bruge dem, der kan nå at ske SÅ meget med din datters fødder inden den tid - også køb dem i en fysisk butik (ihvertfald prøv dem først, så kan du altid gå hjem og købe billigere online bagefter evt)

Det er så vigtigt at de sidder godt på de små fødder.

Anmeld

23. august 2012

janne1986

De siger +1,5 cm skal der være i snuden... Eller en tommel tot's plads... Så der er lidt at vokse i....

Anmeld

23. august 2012

HeXeri

Hej.. Må jeg spørge hvornår det er din datter har sko på? Tænker når hun netop har lært at gå, og jo må gå lidt usikkert... 

Men derudover vil jeg sige, VENT med at købe vinterstøvler til du skal bruge dem, der kan nå at ske SÅ meget med din datters fødder inden den tid - også køb dem i en fysisk butik (ihvertfald prøv dem først, så kan du altid gå hjem og købe billigere online bagefter evt)

Plus , de små tager kvantespring sommetider. Lidt som at putte en baby godnat og stå op til et barn...
Her gik det helt ufatteligt stærkt fra han vaklede usikkert på sine ben, til han gik rigtigt. Og der var en verden til forskel på de futter han havde på da han vaklede og de vinterstøvler han endte i

Anmeld

23. august 2012

Mother-love

Underskøn skriver:

Hun går selv. Og har sko på når hun er i vs. Vi var nede i en sko butik da hun fik sine sko. For at vi gjorde det rigtigt. Og ja jeg skal nok vente. For jeg vil gerne have hun skal prøve dem før jeg køber. Da jeg vil være sikkerpå de sidder ordentlig og at hun kan gå i dem.

Anmeld

23. august 2012

Turtles

michelledam skriver:

Hej piger.

Hvad har i gjort?

Uha kan selv huske det da vores søn skulle have sine første vinterstøvler sidste år.. Det jeg endte med at gøre var at vente til de skulle bruges, og tage ham med så damen i sko butikken kunne hjælpe mig med at se om de passede. Så han prøvede først et par som jeg mente var den rigtige størrelse, men det viste sig faktisk at de var for små Så mit råd er, tag din datter med så hun kan prøve dem..
Du kan jo eventuelt søge lidt på nettet efter mærke og farver du kan lide og så gå i de butikker som har dem

Håber det kunne hjælpe. Go dag

Anmeld

23. august 2012

Clisolka

michelledam skriver:

Hej piger.

Hvad har i gjort?

Jeg havde ventet lidt endnu  Det gør jeg med Isabella. Hun er selv på vej op i en str. 22 (ja, små fødder), men jeg venter med at købe til hun skal bruge dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.