Pinligt problem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg går med et problem og jeg synes selv det er ret pinligt, så derfor min anonymitet.

Jeg begyndte her for 2 uger siden noget kløen i underlivet og var sikker på at jeg havde fået svamp. Jeg købte naturligvis en pakke Canesten og jeg har brugt cremen næsten hver dag.
Men jeg er stadigvæk enort generet af kløen, og ikke nok med det, så lugter jeg meget grimt forneden, selvom jeg bader dagligt!

Det har aldrig været så slemt før og jeg skal på ferie om 2 uger, så jeg vil selvfølgelig gerne være "rask og frisk" når jeg skal ned og nyde solen.

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre? lægebesøg er udelukket, da jeg med sikkerhed ikke kan få tid inden for de næste 3 uger alligevel...
Det er bare ikke til at holde ud.. Kan nogen hjælpe eller har råd?

Afsted til lægen med dig - det er da ret ubehageligt at rende rundt med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Bunkevis af intimsæbe:0)

Men ja du må hellere ringe til lægen:0)

Den har jeg også allerede.. hm.. håber lægen har en mirakel kur!

Anmeld

22. august 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Afsted til lægen med dig - det er da ret ubehageligt at rende rundt med 

Ja, det er ikke til at holde ud.. jeg vidste sådan set bare ikke om det var problem som var værd at tage til lægen for.. så hvis alle havde skrevet at jeg fx. skulle købe en pakke canesten mere, så havde jeg gjort det.. men nu ringer jeg til min læge i morgen....

Anmeld

22. august 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jeg går med et problem og jeg synes selv det er ret pinligt, så derfor min anonymitet.

Jeg begyndte her for 2 uger siden noget kløen i underlivet og var sikker på at jeg havde fået svamp. Jeg købte naturligvis en pakke Canesten og jeg har brugt cremen næsten hver dag.
Men jeg er stadigvæk enort generet af kløen, og ikke nok med det, så lugter jeg meget grimt forneden, selvom jeg bader dagligt!

Det har aldrig været så slemt før og jeg skal på ferie om 2 uger, så jeg vil selvfølgelig gerne være "rask og frisk" når jeg skal ned og nyde solen.

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre? lægebesøg er udelukket, da jeg med sikkerhed ikke kan få tid inden for de næste 3 uger alligevel...
Det er bare ikke til at holde ud.. Kan nogen hjælpe eller har råd?

køb en canesten stikpille. det er næsten 100% sikkert at det er oppe i skeden svampen sidder...

den fjerner lugten, kløen og svampen på et par døgn... jeg har lige selv været den tur igennem.. sådan er det bare... 

den koster 139 kroner mener jeg det er... på apoteket..

Anmeld

22. august 2012

Kamulla

du skal ikke give den gas med intim sæben.. ved overforbrug bliver der for rent dernede, og derfor fortsættes uballancen dernede.. skeden og det dernede skal have en bakterie ballance, og kan du ikke komme den til livs med din behandling (hvor længe var det siden du havde brugt pillen???) så skal du en tid til lægen.. nogle gange kræver det strækere midler.. det lyder det til her...

god bedring

Anmeld

22. august 2012

Victoriasmor88

Mon ikke lægen udskriver en recept på "brentan" 

Det plejer altså at have en effekt  og så er det billigere end canesten

Anmeld

22. august 2012

Victoriasmor88

Og så husk løse bukser + IKKE syntetiske trusser 

Anmeld

23. august 2012

celkt

du har højst sandsynligt en ubalance i skeden, der fremkalder svampen og som også får det til at klø.

Du kan købe vivag stikpiller med mælkesyre kultur på apoteket. De genopretter den naturlige surhed, så svampen ikke kan leve. Når jeg kan mærke, at der en noget der pusler med kløe, tager jeg altid sådan en pille forebyggende, og det tager det i opløbet.

De er ret dyre, syntes jeg, omkring 100 kr for en lillebøtte med 8-10 stykker, men de kan jo også holde længe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.