Hvor mange er I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.245 visninger
31 svar
0 synes godt om
16. maj 2009

Honningblomst

Når I alle er samlet, hvor stor en familie er I så...hvor gamle er alle børnene og hvordan fungerer det...fortæl fortæl??

Knus Eva...som tænker-smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2009

BettyBlue

Tæller i også mandens familie også:-)

Min side er der 4 stk. En mormor, en mor, en bror... Hvis jeg skulle tælle min far med samt hans børn og børnebørnene, uha så er vi mange... Der er min far, 21 børn med mig, snart 14 børnebørn... Børnene er fra 10 - nyfødte... Vi er så ikke samlet og det kommer vi aldrig til...
Jespers side er der 9 stk: Hans farmor og farfar, hans forældre, hans søster og svoger og hans nievø og niece. hans nievø og niece er 9 måneder gamle. De er tvillinger.... Så er der en på vej hos os...

det fungerer meget godt hos os, synes jeg. Vi er meget sammen med vores familie. Jeg er ikke så meget sammen med min far og søskende, men det gør mig ikke noget da jeg har mere kontakt til min bror (Øverst), vi er de bedste venner... Jeg tror ikke at jeg bliver bedste venner med de andre 20 søskende jeg har....

Vi er ikke meget sammen med Jespers søster. Når vi nu er sammen, så er det enten hjemme hos dem eller hos svigerforældrene...

Vi er mange når vi samles og det er uden min far og søskende så er vi 14 mennesker, 15 hvis vi tæller min svigerindes mands mor med.... Det er med børn....

Mvh Betina

Anmeld

16. maj 2009

Honningblomst

Uha....var vidst ikke god nok til at forklare mig....tænkte på I jeres familie...altså bonus børn, fællesbørn og hvad der ellers er af børn...mor far og alle ungerne...smiler
Knus Eva..

Anmeld

16. maj 2009

LotteN

Det kan jeg gøre hurtigt..
Far, mor og Lærke

Ej, kan du ikke bruge til så meget.. Men hvad er det dog du tænker sådan på???

Anmeld

16. maj 2009

Moar'en

Eva skriver:

Når I alle er samlet, hvor stor en familie er I så...hvor gamle er alle børnene og hvordan fungerer det...fortæl fortæl??

Knus Eva...som tænker-smiler

Her er vi os kun Mor, far og Viktor på 11 uger (næsten 12)

Anmeld

16. maj 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

Det kan jeg gøre hurtigt..
Far, mor og Lærke

Ej, kan du ikke bruge til så meget.. Men hvad er det dog du tænker sådan på???

Nu handler det her forum jo om bonusbørn og forældre-smiler- og så tænker jeg på hvia jeg en dag møder en mand og han så har børn....hvordan fungerer det for andre og hvor mange børn er der og hvor gamle er det-smiler
Knus Eva..

Anmeld

16. maj 2009

Honningblomst

Lindskjold skriver:

Her er vi os kun Mor, far og Viktor på 11 uger (næsten 12)

Jamen så er der vel ingen bonus børn eller forældre hos jer...læs lige hvad forummet hedder...

Anmeld

16. maj 2009

LotteN

Eva skriver:

Nu handler det her forum jo om bonusbørn og forældre-smiler- og så tænker jeg på hvia jeg en dag møder en mand og han så har børn....hvordan fungerer det for andre og hvor mange børn er der og hvor gamle er det-smiler
Knus Eva..

åhr undskyld Eva, jeg glemmer altid og læse hvilket emne tråden er lagt under.....
Men jeg er tilgengæld sikker på du vil få alt til at fungere, med den tilgang du har til livet - du er ski altid så frisk og åben  - dejligt menneske

Anmeld

16. maj 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

åhr undskyld Eva, jeg glemmer altid og læse hvilket emne tråden er lagt under.....
Men jeg er tilgengæld sikker på du vil få alt til at fungere, med den tilgang du har til livet - du er ski altid så frisk og åben  - dejligt menneske

Åh, søde...det skal du da ikke undskylde for-smiler- jeg glemmer det faktisk selv ret tit-smiler.
Og tak for de søde ord...ja, det skal nok gå når det er-smiler
Knus til dig og rigtig dejlig weekend....

Anmeld

16. maj 2009

Moar'en

Jamen så er der vel ingen bonus børn eller forældre hos jer...læs lige hvad forummet hedder...

Ups, er stadig lidt ny, havde slet ikke set det, sorry 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.