Tæller i også mandens familie også:-)
Min side er der 4 stk. En mormor, en mor, en bror... Hvis jeg skulle tælle min far med samt hans børn og børnebørnene, uha så er vi mange... Der er min far, 21 børn med mig, snart 14 børnebørn... Børnene er fra 10 - nyfødte... Vi er så ikke samlet og det kommer vi aldrig til...
Jespers side er der 9 stk: Hans farmor og farfar, hans forældre, hans søster og svoger og hans nievø og niece. hans nievø og niece er 9 måneder gamle. De er tvillinger.... Så er der en på vej hos os...
det fungerer meget godt hos os, synes jeg. Vi er meget sammen med vores familie. Jeg er ikke så meget sammen med min far og søskende, men det gør mig ikke noget da jeg har mere kontakt til min bror (Øverst), vi er de bedste venner... Jeg tror ikke at jeg bliver bedste venner med de andre 20 søskende jeg har....
Vi er ikke meget sammen med Jespers søster. Når vi nu er sammen, så er det enten hjemme hos dem eller hos svigerforældrene...
Vi er mange når vi samles og det er uden min far og søskende så er vi 14 mennesker, 15 hvis vi tæller min svigerindes mands mor med.... Det er med børn....
Mvh Betina
Anmeld