En lille update herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Karina1

Hej piger

Nu er det flere måneder siden jeg har skrevet herinde. Der er sket MEGET siden! Vi skulle igang med IVF, men jeg valgte at tage en utrolig svær beslutning inden første forsøg. Jeg følte ikke rigtig min kæreste og jeg var "kærester" længere og vi voksende mere og mere fra hinanden og følte jeg stod med ALT alene også de behandlinger vi var igang med (IUI og starten på IVF), så efter 4år tog jeg beslutningen og flyttede fra ham. Så nu er jeg single og kan mærke på mig selv, at det var det bedste jeg har gjort for mig selv meget længe Jeg er så glad og lykkelig nu

Jeg glæder mig til at se hvad fremtiden har, at byde mig og jeg drømmer stadig om at få en mand og børn <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Putomanen

Hvor er det dejligt at høre fra dig! Jeg har tænkt på, hvordan det gik med dig!
Det er en flot beslutning du har truffet. Det må være svært at gå væk fra behandling og ønsket om et snarligt barn, selvom det ikke gårså godt derhjemme.
Det er skønt at høre, at du er glad for din beslutning! Jeg er sikker på, at du finder den rette mand til dit barn!
Knus

Anmeld

22. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Nu kender jeg dig ikke og heller ikke din historie men hvor er det sejt gået at du traf den beslutning  

Selvfølgelig er det hårdt men det har nok været den bedste. Så kan du finde den rette mand til dine kommende børn

Anmeld

22. august 2012

Karina1

Putomanen skriver:

Hvor er det dejligt at høre fra dig! Jeg har tænkt på, hvordan det gik med dig!
Det er en flot beslutning du har truffet. Det må være svært at gå væk fra behandling og ønsket om et snarligt barn, selvom det ikke gårså godt derhjemme.
Det er skønt at høre, at du er glad for din beslutning! Jeg er sikker på, at du finder den rette mand til dit barn!
Knus

Jamen jeg har også tænkt meget på dig/jer herinde

Men har ikke følt jeg har haft overskudet til at skrive herinde, fordi det hele var så forvirrende i starten. Men nu er jeg ovenpå igen og er flyttet i en lækker lejlighed, sammen med vores ene hund (vi havde tre), så nu nyder vi bare livet

Hvordan går det med dig?

Anmeld

22. august 2012

Karina1

Omsorgsgiver skriver:

Nu kender jeg dig ikke og heller ikke din historie men hvor er det sejt gået at du traf den beslutning  

Selvfølgelig er det hårdt men det har nok været den bedste. Så kan du finde den rette mand til dine kommende børn

Tak for dit svar

Jeg er også ret sikker på at jeg nok skal finde den rette mand for mig Man finder jo ud af, at der er mange fisk i havet

Anmeld

22. august 2012

Pige2009

Karina1 skriver:

Hej piger

Nu er det flere måneder siden jeg har skrevet herinde. Der er sket MEGET siden! Vi skulle igang med IVF, men jeg valgte at tage en utrolig svær beslutning inden første forsøg. Jeg følte ikke rigtig min kæreste og jeg var "kærester" længere og vi voksende mere og mere fra hinanden og følte jeg stod med ALT alene også de behandlinger vi var igang med (IUI og starten på IVF), så efter 4år tog jeg beslutningen og flyttede fra ham. Så nu er jeg single og kan mærke på mig selv, at det var det bedste jeg har gjort for mig selv meget længe Jeg er så glad og lykkelig nu

Jeg glæder mig til at se hvad fremtiden har, at byde mig og jeg drømmer stadig om at få en mand og børn <3

Stort tillykke méd din "nye" tilværelse Tog også en beslutning om det samme for knap 4 år siden og fortryder det absolut ikke

Anmeld

23. august 2012

Putomanen

Karina1 skriver:

Jamen jeg har også tænkt meget på dig/jer herinde

Men har ikke følt jeg har haft overskudet til at skrive herinde, fordi det hele var så forvirrende i starten. Men nu er jeg ovenpå igen og er flyttet i en lækker lejlighed, sammen med vores ene hund (vi havde tre), så nu nyder vi bare livet

Hvordan går det med dig?

Jeg kender det godt. Nogle gange har man bare brug for at holde tankerne væk fra babyer, graviditet osv., og så kan det være rart at holde sig væk fra denne side

Det er dejligt, at I nyder livet. Det har du fortjent!

Det går fint her. Vi er startet med vores 4. ICSI forsøg, og jeg er igang med nedregulering. Vi må se, hvad dette forsøg bringer

Anmeld

24. august 2012

Nessie

Sikke en beslutning du har skullet tage, kan godt forstå du ikke har haft så meget overskud til at være på her også

Held og lykke med din nye (frie ) tilværelse, manden skal nok komme, og forhåbentlig kan I så selv lave et par unger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.