varmt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. august 2012

Sujan

Maja er simpelthen et varmt barn... Hun sveder helt vildt.
De dage hvor det er varmt forstår jeg det godt.. der har hun bare haft en kort body på.. men hun har svedt en del.. i dag har det jo været noget køligere, men hun sveder stadig meget..
Her til aften synes jeg hun har snitter lidt. Har givet hende en lang natdragt på, men då jeg ammer hende mærker jeg hun er helt våd af sved i håret..

Synes bare det måske er for køligt bare i en kort body??? Også hvis hun er snittet. Men er jo heller ikke sundt at hun ligger og sveder

Hvad gør i andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

GUSO

Sujan skriver:

Maja er simpelthen et varmt barn... Hun sveder helt vildt.
De dage hvor det er varmt forstår jeg det godt.. der har hun bare haft en kort body på.. men hun har svedt en del.. i dag har det jo været noget køligere, men hun sveder stadig meget..
Her til aften synes jeg hun har snitter lidt. Har givet hende en lang natdragt på, men då jeg ammer hende mærker jeg hun er helt våd af sved i håret..

Synes bare det måske er for køligt bare i en kort body??? Også hvis hun er snittet. Men er jo heller ikke sundt at hun ligger og sveder

Hvad gør i andre?

Jamen her sover Sofie i undertrøje og underbukser og kun med et dybebetræk over sig, hun sveder og er meget varm... Jeg sover selv i ingenting også hader at have det varmt om natten..

Anmeld

22. august 2012

Sujan

GUSO skriver:

Jamen her sover Sofie i undertrøje og underbukser og kun med et dybebetræk over sig, hun sveder og er meget varm... Jeg sover selv i ingenting også hader at have det varmt om natten..

Hun er kun 5 mdr. Synes bare det er meget køligere her til aften end de foregående.

Anmeld

22. august 2012

GUSO

Sujan skriver:

Hun er kun 5 mdr. Synes bare det er meget køligere her til aften end de foregående.

Ahh ok når hun er så lille ville jeg give hende en lang natdragt og en tynd dyne hvis det er køligt hvor hun sover.. Hvis det er lummert en body og en tynd dyne, Meeen det er svært og det blir ikke nemmere med tiden :0) du kan evt lige tjekke hende en times tid inde i søvnen og måske bytte dynen med et betræk hvis hun er meget svedig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.