Vi fik vores dejlige Maddie i lørdags.
Det hele er gået så fint, og der har ikke problemer været. Hun er en rigtig dygtig hund, som allerede kan sætte sig, dække og gi pote. og der har ingen uheld været indefor

skønt.
Nå, men.. I lørdags tog mig og min mor turen til Odense ( 955.- kroner ) for at hente hende, da vi kommer derover fortæller de at hun altså har knækkede en negl, så vi skal nok lige tag hende til dyrelæge. Blev lidt sur over de først fortalte mig det da vi havde taget hele turen. For det første, aflevere man en " fejl " fri hund. For det andet er det syndt for hunden at vente.
Men, vi tog hende selvf med hjem og fik en tid hos dyrelægen tirsdag - da bedøvede hende, og prøvede at hive neglen ud med håndkraft kunne de ikke, så hun fik noget antibiotika ( samt vi fik noget smete stillene, og antibiotika med hjem ) det blev lige 840,- kroner
Da det ikke er blevet bedre om om onsdagen ( idag ) ringer jeg derop, og de siger så at hun skal i narkose og ha' hevet neglen ud imorgen, mit stakkels lille pus.
Spurgte ind til prisen og hun sagde imellem 2500-3000,-
Nu synes jeg det begynder at blive lidt stramt. Vi oprettede en forsikring til hende i tirsdag - dækker den når skaden er sket før?
- og er det ikke fair at kontakte de tideliger ejer og be' dem om at betale noget af beløbet? ( her tænker jeg måske 1000,- kroner )
Synes det er mange penge, da vi i forvejen ha givede 8000,- kroner for hende samt 955,- kr for turen + 840,- for tjekkede igår ) og skaden er sket hos dem..