Hvornår sov jeres kun én lur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

Kvist

Albert var 11 mdr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

modesty

Tak for svar, alle. Min dreng er lige startet i vuggestue og jeg kan se på det hele at det vil være meget nemmere hvis han kun skal sove én lur. Men der skal nok lige gå en måned eller to.

Anmeld

22. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Nea85 skriver:

Clara var omkring 10 måneder, da hun gik ned til en lur. Hun var virkelig, virkelig svær at få til at sove om aftenen, så i samråd med vores SP prøvede vi at tage eftermiddagsluren fra hende, og det fungerede helt fint.
Nu er hun næsten 16 måneder og sover fra 12-14 i vuggestuen

Det samme her og ca. samme alder. Hun sover kun 1 lur og det er sin middagssøvn i vuggestuen. Hun er dog træt der om eftermiddagen men hvis hun får lov til at sove så er hun umulig at putte til aften. Og hun kan sagtens holde til kl. 19 hvor hun kommer i seng.

Anmeld

22. august 2012

Pige2009

modesty skriver:

Ja, overskriften siger vist det hele. 

Laura var kun 8 mdr

Anmeld

22. august 2012

Benjamins'mor

10 mdr.

Anmeld

22. august 2012

(august)

Vores ældste var ca 19mdr og vores lille på 7,5mdr skal nok ned til en lur om en-to mdr, da hun ikke rigtig kan finde ro om eftermiddagen.

Anmeld

22. august 2012

Den lykkelige

Ca 13 mdr..

Anmeld

22. august 2012

MortilCilas

modesty skriver:

Cilas startede for ca 1 månedes tid siden, da han var 18

Anmeld

22. august 2012

Sitrani

modesty skriver:

Min datter er 14 mdr og sover kun 1 lur.. Det har hun gjort siden hun var ca. 12 mdr. Sådan lidt ón and off.... Nogle dage, de første tre uger, sov hun to lurer, men andre dage nøjedes hun med en... Og efter de tre uger havde hun vænnet sig til kun at sove en lur

Anmeld

23. august 2012

Fenja09

Vores datter sov en lur da hun startede i dp, der gik kun 1 uges tid så var hun inde i den rytme. Hun var lidt over 10 mdr.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.