hjælp grim lugt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.227 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. august 2012

LineSchack

min dqtter på 5 måneder lugter af rådden fisk fra skeden. hvilket jeg ikk forstår da jeh er meget omhyggelig med rengøring når hun blir skiftet. nogen der ved hvad det kan være og hvad man skal gøre. tusind tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

gædde/gitte

LineSchack skriver:

min dqtter på 5 måneder lugter af rådden fisk fra skeden. hvilket jeg ikk forstår da jeh er meget omhyggelig med rengøring når hun blir skiftet. nogen der ved hvad det kan være og hvad man skal gøre. tusind tak 

kan babyer ikke få svamp på ligefod med os andre?...man kan jo være f or renlig(sæbe osv)

Anmeld

22. august 2012

UnderCover37

LineSchack skriver:

Læge og det kan ikke gå for stærkt!

Jeg tænker nemlig også at der enten er gjort for grundigt rent og hun har en ubalance i sin ph værdi pga dette eller at der er kommet urenheder for langt op!

Synes bestemt du skal få hende tjekket i en fart... det må genere hende udover lugten

Anmeld

22. august 2012

LineSchack

gædde skriver:

kan babyer ikke få svamp på ligefod med os andre?...man kan jo være f or renlig(sæbe osv)

jo  det kan de. men bruger ikk sæbe kun vand og vaske servietter. skal man ringe til lægen?.. 

Anmeld

22. august 2012

gædde/gitte

UnderCover35 skriver:

Jeg tænker nemlig også at der enten er gjort for grundigt rent og hun har en ubalance i sin ph værdi pga dette eller at der er kommet urenheder for langt op!

Synes bestemt du skal få hende tjekket i en fart... det må genere hende udover lugten

Anmeld

22. august 2012

LineSchack

UnderCover35 skriver:

tak ringer til lægen nu her. eeller så må det være vagtlæge. hunhar næsten ingen våde bleer og er pyller om natten.

Anmeld

22. august 2012

UnderCover37

Så skal du helt sikkert ikke vente til i morgen - hvis din egen læge ikke har tid så ringer du bare til vagtlægen kl 16.

Rigtig god bedring med det lille pus!

Anmeld

22. august 2012

babymus77

Måske en snert af blære betændelse??!! Jeg ville også få tjekket ved læge!! Go bedring med prinsessen

Anmeld

22. august 2012

LineSchack

UnderCover35 skriver:

Så skal du helt sikkert ikke vente til i morgen - hvis din egen læge ikke har tid så ringer du bare til vagtlægen kl 16.

Rigtig god bedring med det lille pus!

tusind tak. det gør jeg ogs...

Anmeld

22. august 2012

UnderCover37

LineSchack skriver:

tusind tak. det gør jeg ogs...

Selv tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.