Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LR85 skriver: SUPER flot. men fortæl mig, som tog 20 kg på og stadig mangler de 9, hvordan jeg dog taber mig. Synes vikrelig jeg holder mig rimeligt fra søde sager og får lidt motion og spiser så små måltider jeg overhoved kan, hvilket jo ikke er små, for så er man sulten hele tiden
SUPER flot.
men fortæl mig, som tog 20 kg på og stadig mangler de 9, hvordan jeg dog taber mig.
Synes vikrelig jeg holder mig rimeligt fra søde sager og får lidt motion og spiser så små måltider jeg overhoved kan, hvilket jo ikke er små, for så er man sulten hele tiden
Hehe, ja det kan bare være dælens svært. Men for mig er det altså primært nupo eller nutrilett kuren der hjælper til at kickstarte, og holde vægttabet oppe. Og så holder jeg mig næææsten fra alt det søde og dyrker motion 3 gange om ugen i hvert fald (Zumba, gang/løb, powerhoop(holahopring med vægt i)). Men vigtigst af alt prøver jeg at holde øje med mit kalorieindtag og sørger for at holde det under 1200 kcal om dagen. Nogle dage kun 800 kcal. Jeg er også meget sulten i starten af kuren, men det er fordi min krop er vant til at jeg spiser meget mere. Men blot jeg ved at min krop får det den har brug for, så må den brokke sig det den vil (rumlende mave), for jeg ved den egentlig ikke behøver mere Jeg spiser aftensmad sammen med familien, men i løbet af dagen er det primært måltidserstatninger jeg spiser Det virker for mig!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FLOTHvordan gør du ?
For mig er det primært nupo eller nutrilett kuren der hjælper til at kickstarte, og holde vægttabet oppe. Og så holder jeg mig næææsten fra alt det søde og dyrker motion 3 gange om ugen i hvert fald (Zumba, gang/løb, powerhoop(holahopring med vægt i)). Men vigtigst af alt prøver jeg at holde øje med mit kalorieindtag og sørger for at holde det under 1200 kcal om dagen. Nogle dage kun 800 kcal. Jeg er også meget sulten i starten af kuren, men det er fordi min krop er vant til at jeg spiser meget mere. Men blot jeg ved at min krop får det den har brug for, så må den brokke sig det den vil (rumlende mave), for jeg ved den egentlig ikke behøver mere Jeg spiser aftensmad sammen med familien, men i løbet af dagen er det primært måltidserstatninger jeg spiser Det virker for mig!
Ej hvor er du SUPER SEJ!!!! Vildt flot!!! Jeg er selv igang og har tabt 8 kg på 6 uger nu.. men mangler stadig det du lige har tabt 35 kg endnu og gerne 37
Ihh mange tak Ja den kan sgu virke uoverskueligt nogle gange. Men hvis man holder den fine rytme, så rasler det hele stille og roligt af Det er allerede super flot med de kg du har tabt dig!! De sidste skal også nok ryge af. Man skal bare tage det i det temop som passer bedst til en For mig var det også vigtigt at have nogle delmål undervejs, så virkede det mere overskueligt!
BRUUS skriver: Hehe, ja det kan bare være dælens svært. Men for mig er det altså primært nupo eller nutrilett kuren der hjælper til at kickstarte, og holde vægttabet oppe. Og så holder jeg mig næææsten fra alt det søde og dyrker motion 3 gange om ugen i hvert fald (Zumba, gang/løb, powerhoop(holahopring med vægt i)). Men vigtigst af alt prøver jeg at holde øje med mit kalorieindtag og sørger for at holde det under 1200 kcal om dagen. Nogle dage kun 800 kcal. Jeg er også meget sulten i starten af kuren, men det er fordi min krop er vant til at jeg spiser meget mere. Men blot jeg ved at min krop får det den har brug for, så må den brokke sig det den vil (rumlende mave), for jeg ved den egentlig ikke behøver mere Jeg spiser aftensmad sammen med familien, men i løbet af dagen er det primært måltidserstatninger jeg spiser Det virker for mig!
Tusind tak for råd.
Jeg kan desværre ikke komme til a dyrke så meget motion som dig.
Men mit kostindtag må jeg præve at holde styr på. Og som du siger, må jeg tænke at kroppen fysisk har fået hvad den har brug for og det tager lidt tid at vænne den til de mindre måltider.
jeg er os på nutrillett kuren , dog er jeg falden i med at spise i ny og næ .. så nu står vægttabet stille..før spiste jeg kun middagsmad..
hvad tager du fra nutrillett=?
Den lykkelige skriver: Ej hvor er du SUPER SEJ!!!! Vildt flot!!! Jeg er selv igang og har tabt 8 kg på 6 uger nu.. men mangler stadig det du lige har tabt 35 kg endnu og gerne 37
Super flot. Og bedre at tabe det paa 1 aar og 3 mdr og holde det, end at tabe det paa 3 mdr dage og tage 50 kg paa igen bagefter. Men den stil ryger de sidste 8 ogsaa helt sikkert af.
Storms-Mor skriver: ihh gid jeg havde tabt 8kg, det er mit mål ..
ihh gid jeg havde tabt 8kg, det er mit mål ..
Kan du sagtens!!! Jeg er på madlog, spiser 1300 kcal om dagen, træner en time om dagen og wupti nu er de væk på 6 uger
Den lykkelige skriver: Kan du sagtens!!! Jeg er på madlog, spiser 1300 kcal om dagen, træner en time om dagen og wupti nu er de væk på 6 uger
Du er da bare alt alt alt for sej ej kan godt forstå du er super glad, syntes det er så flot og du må bare være sååååå stolt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128