Måske gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. august 2012

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg skulle have min mens i går

Men den er endnu ikke dukket op. I går havde jeg

Mens smerter, har haft ømme spændte bryster et par dage

Nu så var sikkercullens ville komme her til morgen men det er den ikke. I stedet har jeg noget mælkeagtigt udflåd hmmm. Jeg tog en strimmel g test fra billig teste for 2 dage siden og der var en meget utydelig streg på den efter 10 min så den var klart negativ da den jo skal aflæses inden 5 min. Ville bare høre om nogle af jer andre havde oplevet at forveKsle graviditets smerter med mens smerter og om i har fået mælke agtigt udflåd ved mens tidspunktet ? Håber i i vil hjælpe :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Aabye

Prøv at tage en test mere..
Det havde jeg i hvert fald gjort.. Og så brug morgen urin

Anmeld

22. august 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg skulle have min mens i går

Men den er endnu ikke dukket op. I går havde jeg

Mens smerter, har haft ømme spændte bryster et par dage

Nu så var sikkercullens ville komme her til morgen men det er den ikke. I stedet har jeg noget mælkeagtigt udflåd hmmm. Jeg tog en strimmel g test fra billig teste for 2 dage siden og der var en meget utydelig streg på den efter 10 min så den var klart negativ da den jo skal aflæses inden 5 min. Ville bare høre om nogle af jer andre havde oplevet at forveKsle graviditets smerter med mens smerter og om i har fået mælke agtigt udflåd ved mens tidspunktet ? Håber i i vil hjælpe :-) 

Yup - tag en test eller to til (med morgenurin så det er koncentreret) - og lur mig om ikke der dukker et par streger op

Anmeld

22. august 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres hurtige svar jeg har bestilt nogle flere strimmel teste og de skulle komme i dag så må prøve i morgen tidlig hvis ikke mens har vist sit grumme ansigt inden da 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.