Nogen som IKKE umiddelbart havde tegn på forestående fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2012

GUSO

Havde ingen tegn overhovedet dagene op til da jeg fødte min datter, var gået i seng 39+4 og vågnede 01:00 ved at jeg skule på wc, klik sagde det og vandet gik, veerne startede ca 1/2 time senere, og hun er født 13:42 samme dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2012

Majeha

Havde heller ingen tegn her. Skulle til at gå i seng, da jeg fik første ve kl. 23.00. Vandet tog jm 10 min før han blev født. Og kl. 01.00 var han ude efter 5 min presseveer.

Anmeld

30. august 2012

Tulle28

Majeha skriver:

Havde heller ingen tegn her. Skulle til at gå i seng, da jeg fik første ve kl. 23.00. Vandet tog jm 10 min før han blev født. Og kl. 01.00 var han ude efter 5 min presseveer.

Gisp manner, det var godt nok hurtigt! Jeg er 40+3 idag og har stadig ikke de helt store tegn på en snarlig fødsel... Så jeg lever højt på jeres beretninger:-) Har haft en del plukveer idag, det er første gang faktisk, men de bider ikke overhovedet. Men håber det er tegn på hun snart gerne vil ud:-)

Anmeld

30. august 2012

Ciss

Første gang var der ingen tydelige tegn før veerne gik i gang.

Anden gang fik jeg ca 16 timers varsel, da slimproppen gik meget tydeligt.

Første gang snakkede jeg med min far i telefonen ved 15.00 tiden. Han spurgte, om der skete noget. Nej, sagde jeg. Ved 16.30 tiden begynder jeg at spekulere på, om det jeg mærker kan være fødslen, som er i gang. 19.46 er hun født.

Anmeld

30. august 2012

Tulle28

Ciss skriver:

Første gang var der ingen tydelige tegn før veerne gik i gang.

Anden gang fik jeg ca 16 timers varsel, da slimproppen gik meget tydeligt.

Første gang snakkede jeg med min far i telefonen ved 15.00 tiden. Han spurgte, om der skete noget. Nej, sagde jeg. Ved 16.30 tiden begynder jeg at spekulere på, om det jeg mærker kan være fødslen, som er i gang. 19.46 er hun født.

Endnu en hurtig fødsel! Bristede du om jeg må spørge?

Anmeld

30. august 2012

Ciss

Tulle28 skriver:

Endnu en hurtig fødsel! Bristede du om jeg må spørge?

Oppe og nede indvendig. Jeg mærkede intet, da det skete , eller da jeg blev syet, og jeg har ikke haft men af det i eftertiden. Ingen udvendige skader. Jeg synes egentlig, at jeg var heldig, selvom det tog et stykke tid at fatte, at jeg havde født og faktisk havde en lille baby. Det tog lidt tid for hovedet at hænge med...

Anmeld

30. august 2012

LSM

Tulle28 skriver:

Jeg er 39+2 idag og har ingen tegn på en forestående fødsel... Ingen plukveer, ingenting... Er der nogen herinde, hvis fødsel begyndte uden foregående varsel?

Jeg havde ingen tegn overhovedet, ingen plukveer ingen tegnblødning eller noget før første ve, men derefter fik jeg både tegnblødning og slimproppen gik :p

Jeg fødte 39+4 som førstegangs fødende

Anmeld

30. august 2012

Fenja09

Jeg havde overhovedet ingen tegn op til fødslen. Fik det lidt skidt på termin, havde en lidt urolig nat, men ingen plukkeveer eller andet. Stod op om morgen ved 7 tiden og havde født kl 10.03 samme dag - 40+1, som førstegangsfødende. Vandet gik omkring 7.20, var på hospitalet omkring 7.30 veerne startede først ved 8 tiden, så det tog mig to timer at få hende ud

/Fenja

Anmeld

31. august 2012

Tulle28

Fenja09 skriver:

Jeg havde overhovedet ingen tegn op til fødslen. Fik det lidt skidt på termin, havde en lidt urolig nat, men ingen plukkeveer eller andet. Stod op om morgen ved 7 tiden og havde født kl 10.03 samme dag - 40+1, som førstegangsfødende. Vandet gik omkring 7.20, var på hospitalet omkring 7.30 veerne startede først ved 8 tiden, så det tog mig to timer at få hende ud

/Fenja

Og du fødte OGSÅ med lynets hast:-) Hmm... Kan man snart tegne et mønster her? Ingen forudgående tegn på fødsel = hurtig fødsel?;-)

Anmeld

31. august 2012

Maja88

altså nu fik jeg pks men var inde til vendig ig de tjekkede mig lige og der var jeg en 2-3fingre åben... har jeg da ikke mærket til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.