Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Havde heller ingen tegn her. Skulle til at gå i seng, da jeg fik første ve kl. 23.00. Vandet tog jm 10 min før han blev født. Og kl. 01.00 var han ude efter 5 min presseveer.
Majeha skriver: Havde heller ingen tegn her. Skulle til at gå i seng, da jeg fik første ve kl. 23.00. Vandet tog jm 10 min før han blev født. Og kl. 01.00 var han ude efter 5 min presseveer.
Første gang var der ingen tydelige tegn før veerne gik i gang.
Anden gang fik jeg ca 16 timers varsel, da slimproppen gik meget tydeligt.
Første gang snakkede jeg med min far i telefonen ved 15.00 tiden. Han spurgte, om der skete noget. Nej, sagde jeg. Ved 16.30 tiden begynder jeg at spekulere på, om det jeg mærker kan være fødslen, som er i gang. 19.46 er hun født.
Ciss skriver: Første gang var der ingen tydelige tegn før veerne gik i gang. Anden gang fik jeg ca 16 timers varsel, da slimproppen gik meget tydeligt. Første gang snakkede jeg med min far i telefonen ved 15.00 tiden. Han spurgte, om der skete noget. Nej, sagde jeg. Ved 16.30 tiden begynder jeg at spekulere på, om det jeg mærker kan være fødslen, som er i gang. 19.46 er hun født.
Tulle28 skriver: Endnu en hurtig fødsel! Bristede du om jeg må spørge?
Endnu en hurtig fødsel! Bristede du om jeg må spørge?
Oppe og nede indvendig. Jeg mærkede intet, da det skete , eller da jeg blev syet, og jeg har ikke haft men af det i eftertiden. Ingen udvendige skader. Jeg synes egentlig, at jeg var heldig, selvom det tog et stykke tid at fatte, at jeg havde født og faktisk havde en lille baby. Det tog lidt tid for hovedet at hænge med...
Tulle28 skriver: Jeg er 39+2 idag og har ingen tegn på en forestående fødsel... Ingen plukveer, ingenting... Er der nogen herinde, hvis fødsel begyndte uden foregående varsel?
Jeg er 39+2 idag og har ingen tegn på en forestående fødsel... Ingen plukveer, ingenting... Er der nogen herinde, hvis fødsel begyndte uden foregående varsel?
Jeg havde overhovedet ingen tegn op til fødslen. Fik det lidt skidt på termin, havde en lidt urolig nat, men ingen plukkeveer eller andet. Stod op om morgen ved 7 tiden og havde født kl 10.03 samme dag - 40+1, som førstegangsfødende. Vandet gik omkring 7.20, var på hospitalet omkring 7.30 veerne startede først ved 8 tiden, så det tog mig to timer at få hende ud
/Fenja
Fenja09 skriver: Jeg havde overhovedet ingen tegn op til fødslen. Fik det lidt skidt på termin, havde en lidt urolig nat, men ingen plukkeveer eller andet. Stod op om morgen ved 7 tiden og havde født kl 10.03 samme dag - 40+1, som førstegangsfødende. Vandet gik omkring 7.20, var på hospitalet omkring 7.30 veerne startede først ved 8 tiden, så det tog mig to timer at få hende ud /Fenja
altså nu fik jeg pks men var inde til vendig ig de tjekkede mig lige og der var jeg en 2-3fingre åben... har jeg da ikke mærket til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128