Har faktisk tænkt på hele dagen i går, om jeg skulle lave dette indlæg, da det er lidt flovt
men efter at have googlet og intet fundet om det, er jeg blevet enig med mig selv om, det er lidt vigtig at fortælle. ( vil ikke gemme mig bag anonymitet, da folk der kender mig herinde, vil alligevel vide det er mig).
Here goes:
Jeg er så heldig, at jeg er blevet gravid i vores 3. ivf forsøg. Jeg er nu gået en uge over tid, hvorfor jeg skal sættes i gang. Dette kræver man bla. bliver undersøgt indvendigt. De sidste par uger har jeg oplevet øget udflåd, hvilket er normalt i en graviditet, men her de sidste to dage var der lidt klumper i ala crione klumper. Jeg har ikke tænkt nærmere over det indtil undersøgelsen, hvor jordemoderen spørger, om jeg har haft en tampon i........
jeg lignede et stort spørgsmålstegn. Hun trækker sin finger ud ( efter at have prøvet at lave det der hedder hindeløsning) og ud komme en klump crinone, og det er ikke til at tage fejl af. Det viser sig, at min krop ikke naturligt har udskilt resterne fra forsøget, og de har derfor dannet en prop i mig. Den er løsnet nu, og det begynder at komme ud( behøver jeg at sige, hvor klamt jeg synes det er). Jeg skulle tage det stads til og med graviditets uge 10 - både morgen og aften, så har jo fået en ret stor dosis.
Har ringet til fertilitetsklinikken, de har ikke hørt om det før, og min jordemoder havde eller ikke oplevet det. Det skulle ikke være farligt, bare sindsygt klamt. Når kæresten og jeg har været sammen, tror jeg vi har skubbet proppen længere op, for har intet set til det hele graviditeten. Håber på det er helt ude inden igangsættelse på fredag.
Puha, nå men grunden til jeg fortæller det er, at til alle jer behandlingspiger, hvis I bliver behandlet med crinone og bliver gravide, og I ikke rigtig synes, der er kommet rester retur( det gjorde der nemlig ikke rigtig i mit sidste forsøg), så synes jeg I lige skal bede klinikken om en indvendig undersøgelse, hvor de fjerner evt. rester. Havde jeg vidst det, så havde jeg ikke stået med crinone rester, som havde ligget min skede i et halvt år.
Endelig held og lykke til jer alle, håber at se mange glade gravidites opdateringer fra denne gruppe i den nærmest fremtid.
Anmeld