Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er han bare SKØN! Fatter heller ikke tiden flyver sån!
Sikke dejlige billeder - tænk at han snart er 1 år
Elsker det første billede (lille bølle) og dét i autostolen med det sødeste lille smil
HeidiØ skriver: Hvor er han bare SKØN! Fatter heller ikke tiden flyver sån!
Åhh hvor dejlige billede af en lille bølle...
Dejligt navn og sjovt nok hedder jeg også mette og jeg ville også have vores søn skulle have heddet Lukas, men faren syntes han skulle Alexander så det endte det med....
Wimmie skriver: taakSikke dejlige billeder - tænk at han snart er 1 år Elsker det første billede (lille bølle) og dét i autostolen med det sødeste lille smil
taakSikke dejlige billeder - tænk at han snart er 1 år
Mette&Alexander skriver: TÅhh hvor dejlige billede af en lille bølle... Dejligt navn og sjovt nok hedder jeg også mette og jeg ville også have vores søn skulle have heddet Lukas, men faren syntes han skulle Alexander så det endte det med....
TÅhh hvor dejlige billede af en lille bølle...
Skønne billeder af Lukas, som hedder det samme som min søn. Her er et billede til dig af sidste skud på stammen, som fylder 1 den 4. oktober. Ja, hvor blev tiden af.
Venligst Helle
BABYPIGEnr4 skriver: Skønne billeder af Lukas, som hedder det samme som min søn. Her er et billede til dig af sidste skud på stammen, som fylder 1 den 4. oktober. Ja, hvor blev tiden af. Venligst Helle
Ja, hun ender nok med at få sin mors hestemanke. Det var næsten sort da hun blev født, så sled hun det hele af undtagen en lille tot og så kom der helt lyst hår. Sjovt de skifter hårfarve på den måde. Her på billedet har hun næsten slidt det hele af.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128