er clear blue mere nøjagtig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

a det er da ærgeligt hvis man ikke kan regne med de graviditetsteste der er på marked...  Krydser fingre for dig

det er meget ærgeligt ja..

Vi håber bare den virkelig er der nu, men vi tør ikke tro på det..
de sidste 3 gange jeg har testet, har min mens rykket sig..
normalt kommer den den 11, så kom den pludselig først den 14, så den 16 og så den 20, og nu er jeg jo så 2 dage efter den 20.. :/ håber ikke det bare er mens der driller igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

2babygirls

Anonym skriver:

sådan kan jeg ikke engang få mine til at se ud.. der er slet ikke nogen streg nummer to overhovedet..

Ja, så hjælper en blodprøve kun. Min var nemlig også utydelig ved lægen, men den var der.

Anmeld

22. august 2012

Rockertand

Anonym skriver:

så havde jeg ihvertfald en BIO igang hver gang jeg testede i de første 4 forsøg, og det synes jeg lyder underligt??

måske jeg bare skal ringe til lægen, og få ham til at teste, hans ved jeg er lidt mere følsomme end dem herhjemme..

Hvis din læges teste er som de fleste lægers, så måler de først fra 50 mIU, hvorimod de fleste hjemmeteste måler fra 25, så det er ikke korrekt. Lægen vil faktisk helst teste positiv for dig på en urinbaseret test, når HCG er så højt, at der ikke er nogen tvivl om testresultatet, hvorfor det ikke er noget problem for ham først at få et resultat, når de 50 mIU kan måle det, du vil sandsynligt hellere have et hurtigere resultat, hvorfor de fleste købeteste i almindelig handel tester med 25 mIU.

Min personlige mening er, at der ikke er nogen grund til at kontakte lægen, når du kun er gået et par dage over tid, det er spild af lægens tid, du bliver hverken mere eller mindre gravid af at vente på enten mens eller positiv test (du bør kunne teste positiv om senest 1 uge, hvis du er gravid).

Held og lykke.

Anmeld

22. august 2012

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

Ja, så hjælper en blodprøve kun. Min var nemlig også utydelig ved lægen, men den var der.

ja, må ringe derop og høre om han kan se mig idag..

Anmeld

22. august 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hvis din læges teste er som de fleste lægers, så måler de først fra 50 mIU, hvorimod de fleste hjemmeteste måler fra 25, så det er ikke korrekt. Lægen vil faktisk helst teste positiv for dig på en urinbaseret test, når HCG er så højt, at der ikke er nogen tvivl om testresultatet, hvorfor det ikke er noget problem for ham først at få et resultat, når de 50 mIU kan måle det, du vil sandsynligt hellere have et hurtigere resultat, hvorfor de fleste købeteste i almindelig handel tester med 25 mIU.

Min personlige mening er, at der ikke er nogen grund til at kontakte lægen, når du kun er gået et par dage over tid, det er spild af lægens tid, du bliver hverken mere eller mindre gravid af at vente på enten mens eller positiv test (du bør kunne teste positiv om senest 1 uge, hvis du er gravid).

Held og lykke.

første gang jeg var gravid og sidst jeg var gravid, testede jeg aldrig positiv derhjemme, jeg endte med at tage til lægen efter en uge uden mens, og hans test viste bragende positiv, hvorimod den test jeg havde taget derhjemme om morgenen viste 120% negativ, så jo deres teste er mere følsomme, ihvertfald af hvad jeg oplever.. jeg endte først med at få en positiv test derhjemme i uge 8..

derfor tænkte jeg at en læge jo nok mere er den rigtige til at finde ud af det, plus han jo kan lave en gyn undersøgelse hvis det er, beder slet ikke om en blodprøve, for det ved jeg godt er skide dyrt for dem, men det er skide frustrerende at blive ved og teste negativ..

Anmeld

22. august 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nej clearblue er ikke bedre end andre test,faktisk er det de mindst følsomme test på market,da de først måler fre 50 miu/ml af,og alle andre test du kan købe incl. dem hos egen læge ( det er altså en ammestue historie,at lægens først måler fra 50 af),måler fra 20 eller 25 miu/ml.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.