Ville I købe en vinterstøvle til hende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. august 2012

AnnaK89

Jeg er i tvivl om hvorvidt jeg skal købe vinterstøvler til Lærke. 

Hun går jo ikke og er ikke nede på jorden for at kravle, så tænker om det er nødvendigt med støvler eller om jeg bare kan købe de der vinterfutter, som man mange gange kan få med til flyverdragter?

Øj, synes godt nok det bliver sværer og sværer efterhånden som hun bliver større 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Tulle28

Hvis hun hverken kravler eller går, ville jeg spare pengene på vinterstøvler og give hende futter på istedet.

Anmeld

22. august 2012

Troldemommi

Johanne går heller ikke endnu, jeg har købt sådan nogle overtræksluffer til hendes fusser, de er vandtætte og holder hende dejlig varm når hun kravler rundt udenfor

Monica

syntes ikke man skal give dem rigtige sko på før de kan gå

Anmeld

22. august 2012

AnnaK89

Monica P skriver:

Johanne går heller ikke endnu, jeg har købt sådan nogle overtræksluffer til hendes fusser, de er vandtætte og holder hende dejlig varm når hun kravler rundt udenfor

Monica

syntes ikke man skal give dem rigtige sko på før de kan gå

Lærke er snart 3 år, men handicappet, det er derfor hun ikke kan gå, men var alligevel i tvivl, da hun jo er så stor efterhånden.

Men det er også de der overtræksfutter jeg mente

Anmeld

22. august 2012

serinasmor

Jeg tror jeg ville købe varme bløde futter

evt nogle i lammeskind når hun bliver større ... de burde være varme nok til selv den værste vinter og er stadig pæne i det

hvis jeg forstår dig ret kommer hun aldrig rigtigt til at gå ... har en spastisk lammet veninde der hver sommer er i bare tæer og om vinteren er i sko .... er det rigtig vinter har hun kørepose på egentlige vinterstøvler har hun opgivet bla fordi det kræver meget tid af hjemmehjælpen og hun ikke selv kan få dem af ... men det fungerer fint på den anden måde og hun er fint varm

hvis du kan finde nogle fine varme futter ville jeg klart foretrække det

Anmeld

22. august 2012

Troldemommi

AnnaKJ skriver:

Lærke er snart 3 år, men handicappet, det er derfor hun ikke kan gå, men var alligevel i tvivl, da hun jo er så stor efterhånden.

Men det er også de der overtræksfutter jeg mente

Okay, de er også gode, vi fik dem anbefalet af vores kommende dp :-)

Ha en god dag

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.