Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle sammen..Jeg har altid undret mig over hvordan folk kunne se på udflåd at, de havde ægløsning .. Det står næsten alle steder om ægløsning beskrevet som "sej slim" og har aldrig kunne se det på mit udflåd.. Men efter jeg har læst bogen "spis dig gravid" og er begyndt at, efterleve kostrådene fra den, er der sket utrolige forandringer i min krop.. Ikke kun har jeg tabt mig i vægt, jeg fik også mens. til tiden sidste gang. Og nu lige sammenhængende med tidspunkt for min ægløsning, prøver jeg også at få opleve de tydelige tegn på ægløsning nemlig det der " virkelig sejt slim" .. Bare et lille råb fra kvinden der er lidt overrasket over hvor vild den bog er
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Viventerdig skriver: Hej alle sammen..Jeg har altid undret mig over hvordan folk kunne se på udflåd at, de havde ægløsning .. Det står næsten alle steder om ægløsning beskrevet som "sej slim" og har aldrig kunne se det på mit udflåd.. Men efter jeg har læst bogen "spis dig gravid" og er begyndt at, efterleve kostrådene fra den, er der sket utrolige forandringer i min krop.. Ikke kun har jeg tabt mig i vægt, jeg fik også mens. til tiden sidste gang. Og nu lige sammenhængende med tidspunkt for min ægløsning, prøver jeg også at få opleve de tydelige tegn på ægløsning nemlig det der " virkelig sejt slim" .. Bare et lille råb fra kvinden der er lidt overrasket over hvor vild den bog er
Det lyder da helt utroligt, at bare af at spise, kan man se så meget forskel, og menstration til tiden hehe
Håber snart du ser 2 fantastiske streger!
Held og lykke med det hele
Mikkala91 skriver: Det lyder da helt utroligt, at bare af at spise, kan man se så meget forskel, og menstration til tiden hehe Håber snart du ser 2 fantastiske streger! Held og lykke med det hele
Vildt!
Håber det virker
Viventerdig skriver: Ja det helt vildt.. Det havde jeg aldrig troet efter jeg begyndte på fertil kost Mange tak .. Sætter alt ind for det lige nu .. Og kosten hjælper tydeligvis Tusind tak
Ja det helt vildt.. Det havde jeg aldrig troet efter jeg begyndte på fertil kost Mange tak .. Sætter alt ind for det lige nu .. Og kosten hjælper tydeligvis Tusind tak
Hvis bogen allerede har hjulpet så meget, så håber jeg også at den hjælper med en graviditet
Hvis du tror på det, så er jeg sikker på det nok skal komme! (tro kan flytte bjerge!)
Miss Church skriver: Vildt! Håber det virker
Mikkala91 skriver: Hvis bogen allerede har hjulpet så meget, så håber jeg også at den hjælper med en graviditet Hvis du tror på det, så er jeg sikker på det nok skal komme! (tro kan flytte bjerge!)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128