flere børn eller ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2009

Diana...

Eva skriver:

Det kommer sørme an på børnene og deres personlighed om de får glæde af hinanden...få eller flere år er ikek den afgørende faktor, det er jeg helt overbevist om og jeg taler også af erfaring.

Til trådstarter, jeg ville aldrig sætte endnu et lille barn  i verden i et forhold der ikke fungerer optimalt....det første år er super hårdt med et lille barn og mange går fra hinanden indenfor det år...så ved lige at få et barn mere, så tror jeg faktisk risikoen for at det går galt for jer er stor.
Det er altid egoistisk at få børn....men få ikke børn for at søskende skal kunne få glæde af hinanden...glæder er størst når mor og far også er glade....vent, det er mit råd.

Knus Eva...tre bør på 3, 6 og 12 å¨r som har meget glæder af hinanden...

100 % enig ville heller aldrig få et barn mere hvis der er lidt problemer i forholdet. der er nogen der gør det fordi de så tror de kan rede deres forhold men NEJ sådan er det bare ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

DK

Jeg tror heller ikke du skal være så bekymret over alderen. Der er 5 år mellem min søster og jeg. Vi legede da sammen som børn! Måske havde vi knap så meget med hinanden at gøre da jeg var 15 og hun 10, men selv om hun havde været 13 eller 14, så havde jeg nok ikke "gidet" hende alligevel som trodsig 15-årig

Nu er hun bare VERDENS bedste søster, og vi laver alt muligt sammen, og tænker aldrig over de 5 år. Vi har yderligere en søster der er 3 år ældre end mig, og der er altså 8 år mellem dem, og de har også et kanont "almindeligt" søster forhold.
Altså alder betyder da ikke en skid når man er voksen! Jeg er 25 år, og min allerbedste kammi på studiet bliver 40 til sommer.

Så jeg tror det er bedre at dig og manden får jeres forhold til at køre på skinner inden, og så venter et år eller to så i kan give begge børn et roligt, stabilt og kærligt hjem uden så meget knas. Altså det tror jeg helt ærligt børnene bliver mere glade for, end at der kun er 2 år istedet for 3 år imellem dem!!!

Knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.