Hjælp!!! sut med prop! hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. august 2012

Jeg er på jagt efter en sut, der har en 'prop' med..  Lige som Avent og Pigeon har det.. Jeg synes bare de er så møg dyre, så tænkte at der måtte være et billigere alternativ!?

Lisa har brugt Pigeon, og jeg synes det er så dejligt at der er en prop med til den, så man kan 'pakke' den lidt ind, når den ligger i tasken/lommen osv, og nu skal jeg ha fundet en sut til Lillebror også, og ville jo gerne slippe for at købe de dyre! ( selvom vi har været glade for Pigeon!)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

Miin'Baby'Mus

Tilmeldt skriver:

Jeg er på jagt efter en sut, der har en 'prop' med..  Lige som Avent og Pigeon har det.. Jeg synes bare de er så møg dyre, så tænkte at der måtte være et billigere alternativ!?

Lisa har brugt Pigeon, og jeg synes det er så dejligt at der er en prop med til den, så man kan 'pakke' den lidt ind, når den ligger i tasken/lommen osv, og nu skal jeg ha fundet en sut til Lillebror også, og ville jo gerne slippe for at købe de dyre! ( selvom vi har været glade for Pigeon!)

Hvad er dyrt?

MAM laver sut med prop f.eks.  har selv 2 stk

Anmeld

21. august 2012

Chris86

Tilmeldt skriver:

Navnesutten?

Anmeld

21. august 2012

BabyMus

Altså ved godt det slet ikke er det samme og ikke har noget med en sut at gøre, men man kan jo også få de der små suttebokse hvor de kan ligge beskyttet i. (:

Så er det jo lige meget hvor dyr eller billig en sut de har, så kan du bare nøjes med boksen til at ligge dem i. Det fylder selvfølgelig lidt mere end en sut, men bare et alternativ. (:

Anmeld

22. august 2012

Babymamma skriver:

Hvad er dyrt?

MAM laver sut med prop f.eks.  har selv 2 stk

De koster 30-35kr. stk.!

Hvor har du fundet de MAM sutter? Jeg kunne nemlig kun fínde nogle uden prop, i Kvickly!?

Anmeld

22. august 2012

Miin'Baby'Mus

Tilmeldt skriver:

De koster 30-35kr. stk.!

Hvor har du fundet de MAM sutter? Jeg kunne nemlig kun fínde nogle uden prop, i Kvickly!?

http://www.mambaby.com/dk/om-produkterne/sutter/0-2-mneder/index-103-da.html

Tror faktisk også jeg har set nogen i fakta og melder du ind i MAM på facebook så får du en gratis 

Jeg har 2, men syntes nu ikke at 30 kr er dyrt. Hvor mange sutter skal du da lige have?  

Anmeld

22. august 2012

Babymamma skriver:

http://www.mambaby.com/dk/om-produkterne/sutter/0-2-mneder/index-103-da.html

Tror faktisk også jeg har set nogen i fakta og melder du ind i MAM på facebook så får du en gratis 

Jeg har 2, men syntes nu ikke at 30 kr er dyrt. Hvor mange sutter skal du da lige have?  

Lisa har altid haft 5 i sengen!! Ha ha...  En i hvert hjærne og en i munden!!  Og så ellers hvad der ligger af ekstra i bil/pusletaske/skuffe..

Men tusind tak for tip.. Det vil jeg se nærmere på!

Anmeld

22. august 2012

Miin'Baby'Mus

Tilmeldt skriver:

Lisa har altid haft 5 i sengen!! Ha ha...  En i hvert hjærne og en i munden!!  Og så ellers hvad der ligger af ekstra i bil/pusletaske/skuffe..

Men tusind tak for tip.. Det vil jeg se nærmere på!

Haha ja okay, det er mange sutter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.