Min guldklump er syg en den her varme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. august 2012

dukke

Min søn er hjemme hos hans far i den her uge vi har ham 7/7.

så kl ca 15 blev jeg ringede op af hans far som lige var blevet ringede op af vores DP at han altså meget gerne måtte hente vores søn da han lige var vågnet og havde kastede op over det hele. han tager så ned og henter ham sammen mef farmor med det samme og da han så kommer ind hos DP ligger den lille mand på sofaen og bliver holdt kølig med våde klude og han har næsten ingen kræfter. DP fortæller at han har 39,4 i feber. 

de tager så hjem og på vej i bilen får han så lidt drikke og kaster så op igen, da de kom hjem går jeg jo der over så hurtig jeg og i mellemtiden er der blevet ringet til lægevagten men de ville ikke se ham. 

da jeg kommer ind i stuen til dem sidder der en meget sløj og træt lille dreng uden tøj hos sin far og bliver kølet ned med kølige klude. han kom så over til mig og begyndt at drikke vand og spise lidt æble. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

B&J

det er jeg ked af at læse, men jeg ville nok hurtigt muligt give mit barn en panodil stik pille for at få den feber ned igen...

håber han har det bedre idag

Anmeld

21. august 2012

twinny

B&J skriver:

det er jeg ked af at læse, men jeg ville nok hurtigt muligt give mit barn en panodil stik pille for at få den feber ned igen...

håber han har det bedre idag

Det ville jeg også.

Rigtig god bedring til lille manden.

Anmeld

21. august 2012

Moar2011

Ville også give ham lidt pernodil så han kan få lidt og og så bare holde øje med ham
Go bedring mrd ham

Anmeld

21. august 2012

dukke

Tak til jeg alle

Han har det godt i dag og har spist og drukket godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.