fødselsdag, søger råd..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. august 2012

MilleRasmussen

Min kæreste har fødselsdag på lørdag hvor familien kommer, vi bor i lejlighed. Min kæreste og jeg kunne godt tænke at der måske skete noget, da folk enten skal side i stuen eller så blander de sig i maden (de er både inviteret til eftermiddagskaffe og aftensmad som er buffet). Jeg håber lidt at nogle tager initativ til at gå en tur nede i byen efter middagskaffen og imellem aftensmaden, for i min verden høre et fjernsyn ikke til til en fødselsdag, måske man kunne lave en sjov aktivitet, min kæreste ønsker noget med blandet hold så vores familier bliver lidt mere blandet, jeg er dog lidt mere skeptisk da jeg synes jeg har en speciel svigermor.. 

Nogle der kan hjælpe med ideer, råd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

Alanda

I kunne jo evt finde nogle spil som man kunne spille Det gjorde vi til min fødselsdag og der var både de gamel og de unge med . 

Sådan noget som ego eller trivial prusit (staves) Kunne være nogle gode spil og der kan man osse dele sig op i hold .

Eller sådan en noget gæt og grimasser hvor man ens hold skal gætte så mange som muligt og så er der point efter hvem der har gættet flest rigtige . Og så kunne man lave noget quiz noget ind over osse samme tid . (sådan lidt som charlie quizzen som køre sjovt nok på tv2 charlie)

Håber det kunne bruges lidt  

Anmeld

20. august 2012

pastry26

MilleRasmussen skriver:

Min kæreste har fødselsdag på lørdag hvor familien kommer, vi bor i lejlighed. Min kæreste og jeg kunne godt tænke at der måske skete noget, da folk enten skal side i stuen eller så blander de sig i maden (de er både inviteret til eftermiddagskaffe og aftensmad som er buffet). Jeg håber lidt at nogle tager initativ til at gå en tur nede i byen efter middagskaffen og imellem aftensmaden, for i min verden høre et fjernsyn ikke til til en fødselsdag, måske man kunne lave en sjov aktivitet, min kæreste ønsker noget med blandet hold så vores familier bliver lidt mere blandet, jeg er dog lidt mere skeptisk da jeg synes jeg har en speciel svigermor.. 

Har I ikken en gårdhave, eller en park i nærheden af hvor I bor? Så kunne i fx. gå ned og spille vikingespil/kroket/høvdingebold mm og tage nogle kolde drikkevarer med..

Eller gå en tur, vis dem Jeres bydel, hvor I slutter turen af på en cafe eller medbringer drikkevarer 

Anmeld

20. august 2012

M (:

MilleRasmussen skriver:

I kan planlægge en "skattejagt" for de voksne, hvor målet er at komme til at kende hinanden bedre gennem opgaver eller I kan kan investere i et kongespil/kæmpemikado/petanque/kroket/rundbold, der kan spilles nede i gården i forudbestemte, blandede hold (eller en kombination af de to? En slags OL i hold?)..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.