Se hvad vores Maks-Emil er ved at få.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

Koen.

Ih han er altså bare en godte ham maks-emil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

grøn · ært

VNB skriver:

GUD hvor er han bare kær!!!! 

tillykke med de 2 kommende tænder! det er stort  

Taak!! :-D Dét synes jeg også han er 

Ja, det er vildt stort! - og meget tidligt  Hehe, bare han kan lade være med at bide mig i babserne ;-D

Anmeld

20. august 2012

grøn · ært

tanja. skriver:

Ih han er altså bare en godte ham maks-emil

iih, tak!    Det synes vi også han er  hehe

Anmeld

20. august 2012

NNL

grøn · ært skriver:

Tak! :-D

Ja, de er bare fine - men heldigvis bider han ikke (endnu?). Håber også han kan styre sig - der er da liige nogle måneder endnu, før jeg synes han ikke skal have bryst mere :-P

Lad os håbe der går noget tid endnu inden han finder ud af hvad det er de skal bruges til

Anmeld

20. august 2012

grøn · ært

NNL skriver:

Lad os håbe der går noget tid endnu inden han finder ud af hvad det er de skal bruges til

haha!  Ja! 

Anmeld

20. august 2012

VNB

grøn · ært skriver:

Taak!! :-D Dét synes jeg også han er 

Ja, det er vildt stort! - og meget tidligt  Hehe, bare han kan lade være med at bide mig i babserne ;-D

hehe ja man må da håbe at han ikke lige pludselig bider til i babserne 

Det er rigtig tidligt han får dem. Vores Viktor var også tidlig ude. Han fik de to første da han var 16 uger gammel. men jeg blev heldigvis aldrig bidt  

Anmeld

3. september 2012

grøn · ært

VNB skriver:

hehe ja man må da håbe at han ikke lige pludselig bider til i babserne 

Det er rigtig tidligt han får dem. Vores Viktor var også tidlig ude. Han fik de to første da han var 16 uger gammel. men jeg blev heldigvis aldrig bidt  

Heldige asen - vi har så også opdaget, at de to øverste fortænder nu også er på vej. Når de bryder ud, så tror jeg desværre han kommer til at bide :-O

Håber på de er meeeeget langsomme om at bryde igennem, sådan så vi ikke skal begynde på flaske og vælling allerede. Pweu, hvor har han altså travlt!

Anmeld

3. september 2012

Mettefpigen

grøn · ært skriver:

Heldige asen - vi har så også opdaget, at de to øverste fortænder nu også er på vej. Når de bryder ud, så tror jeg desværre han kommer til at bide :-O

Håber på de er meeeeget langsomme om at bryde igennem, sådan så vi ikke skal begynde på flaske og vælling allerede. Pweu, hvor har han altså travlt!

Hvor er han sød :-D hihi du skal passe på med at ønske atdet går langsomt med at bryde igennem...... Her er det søvnløse nætter hver gang der er en der er ved at bryde igennem ;-)

Anmeld

3. september 2012

grøn · ært

Hvor er han sød :-D hihi du skal passe på med at ønske atdet går langsomt med at bryde igennem...... Her er det søvnløse nætter hver gang der er en der er ved at bryde igennem ;-)

De to nederste er brudt igennem og er bare så fine :-D Men nu er de to øverste fortænder dælme også på vej... De sidste fire nætter har jeg sover i omegnen af 3-4 timer pr. nat. Så her er det også søvnløse nætter  Krydser fingre for de snart er ude de to øverste, for jeg er godt nok ved at være en meget træt mor!! :-O

Men når de er ude, så tror jeg ikke jeg kan amme særlig meget længere

...lige et billede for fra en uge siden af de to nederste bisser :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. september 2012

Mettefpigen

grøn · ært skriver:

JJa

De to nederste er brudt igennem og er bare så fine :-D Men nu er de to øverste fortænder dælme også på vej... De sidste fire nætter har jeg sover i omegnen af 3-4 timer pr. nat. Så her er det også søvnløse nætter  Krydser fingre for de snart er ude de to øverste, for jeg er godt nok ved at være en meget træt mor!! :-O

Men når de er ude, så tror jeg ikke jeg kan amme særlig meget længere

...lige et billede for fra en uge siden af de to nederste bisser :-)

Jaa kender det godt.... Her begyndte han først at få tænder da barslen var over... Så 2 timers søvn og på arb..... Puhaa...... :-S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.