Madplan for 6 mdr. Baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

LykkeB

raca skriver:

er han sulten.. og mangler det 3 måltid?

vil du gerne amme til han er 1 år?

Altså han bliver mæt af mim mælk og har masser af den. Så det er ikke fordi han bliver meget sulten. Ville bare gerne starte på det 3. Måltid når han bliver omkring 6 måneder. Har ikke planer om at amme  ham til at han bliver 1 år, men hvis han har brug for det som en godnat tår, så gør jeg da det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

raca

LykkeB skriver:

Altså han bliver mæt af mim mælk og har masser af den. Så det er ikke fordi han bliver meget sulten. Ville bare gerne starte på det 3. Måltid når han bliver omkring 6 måneder. Har ikke planer om at amme  ham til at han bliver 1 år, men hvis han har brug for det som en godnat tår, så gør jeg da det..

du vil introducere 3 måltid forde du har brug for det altså ?

børn har bedst af for at få deres engergi behov dækket at deres hovedsaglige engergikile der mm frem til ca 9 mdr..

dette vil du forcere? er det rigtigt forstået? 

han er lille og hans tarmsystem skulle realt ikke være klart til fordøje grød før han er 6-9 mdr måske mere... og ja jeg ved 100000 af børn fint har klaret det.. men hvorfor tilføre et mere når nu han ikke viser tegn på behov. 

og ja børn ammer en masse i den her varme og også normalt.. alt mellem 2-5 timer er normalt.

oprigtigt jeg forstår ikke hastværket mht til fastføde..

Anmeld

20. august 2012

LykkeB

raca skriver:

du vil introducere 3 måltid forde du har brug for det altså ?

børn har bedst af for at få deres engergi behov dækket at deres hovedsaglige engergikile der mm frem til ca 9 mdr..

dette vil du forcere? er det rigtigt forstået? 

han er lille og hans tarmsystem skulle realt ikke være klart til fordøje grød før han er 6-9 mdr måske mere... og ja jeg ved 100000 af børn fint har klaret det.. men hvorfor tilføre et mere når nu han ikke viser tegn på behov. 

og ja børn ammer en masse i den her varme og også normalt.. alt mellem 2-5 timer er normalt.

oprigtigt jeg forstår ikke hastværket mht til fastføde..

Hm.. Min sundhedsplejerske anbefalede mig at starte op på det 3 måltid når han blev 6 måneder. Han startede først på grød da han var 5 måneder og han elsker det! Jeg elsker at amme og synes det er så trist at det snart er slut. Og selvfølgelig er jeg godt klar over at han stadig skal ammes og det vil jeg blive ved med. Lige nu bliver han ca ammet 4 gange om dagen + en gang om natten, så det er ikke fordi at jeg stopper med det. Han er bare begyndt at blive mere urolig under mine måltider..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.