Jeg holder det ikke ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. august 2012

Cosmo&Maia

Jeg har de vildest "bobler" i underlivet og som jeg har skrevet tidligere er jeg VIRKELIG oppustet, især om aftenen.. Jeg har en underlig fornemmelse af at jeg faktisk er gravid, jeg kan ikke forklare det men følelsen er der bare. 

Jeg har så meget lyst til at teste, men ville kun være 3+0 i dag hvis vi altså har ramt rigtig. Årh der er længe til på søndag 

Ville ikke noget med det her, måtte bare fortælle nogen om min fornemmelse.

Bed en bøn for os 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Hemmeligpigeendnu

Cosmo&Maia, krydser alt hvad jeg kan..

Kender godt følelsen, vi prøver selv at blive gravide, men det vil ikke lykkes for os, så ville til zoneterapeut, men har først en tid i næste mdr..

MEN nu er jeg begyndt have humørsvingninger, er mere træt end normalt, og når jeg har spist om aftenen blir min mave spændt og udspilet og ligner en der venter mig. 

Har også test dag i næste uge, så håber os der er gevinst og det ikke bare er inbilding..

Endnu gang håber jeg virkelig det bedste for dig..

knus Nymark

Anmeld

19. august 2012

baby012

19. august 2012

Cosmo&Maia

Nymark89 skriver:

Kender godt følelsen, vi prøver selv at blive gravide, men det vil ikke lykkes for os, så ville til zoneterapeut, men har først en tid i næste mdr..

MEN nu er jeg begyndt have humørsvingninger, er mere træt end normalt, og når jeg har spist om aftenen blir min mave spændt og udspilet og ligner en der venter mig. 

Har også test dag i næste uge, så håber os der er gevinst og det ikke bare er inbilding..

knus Nymark

Ventetiden er så laaaaang, men har sagt til mig selv at jeg ikke skal teste før jeg når dagen.. Det vil sige jeg tester lørdag, da jeg er inviteret til fødselsdag og gerne vil have vished inden. Ikke fordi jeg har planlagt at drikke alkohol, men fordi jeg gerne vil kunne slappe bedre af sammen med familie uden at være i tvivl om jeg bære på en lille hemmelighed 

Så kan vi jo følge hinanden og krydse hvad krydses kan, for at det lykkes for os begge  

Anmeld

19. august 2012

Cosmo&Maia

Lahn11 skriver:

Tak 

Anmeld

19. august 2012

Cosmo&Maia

Nymark89 skriver:

knus Nymark

Og held & lykke med zoneterpien.. 

Vi har selv overvejet akupunktur, da vi har forsøgt i 1,5 år uden held

Anmeld

20. august 2012

Hemmeligpigeendnu

til dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.