AV det gør ondt :/ er det normalt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2012

Miss Church

Anonym skriver:

vidste heller ikke at man kunne have ONDT ved ægløsning , ved du hvorfor man har det ?

Andre kvinder mærker smerter i underlivet (som regel kun i den ene side hvor ægget bliver frigivet), og de varer som regel få timer, ( men kan forekomme i flere dage) . Dette fænomen kaldes "mittelschmerz". 

Hentet herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Mutti2

Anonym skriver:

Hej piger

har lige brug for at være anonym, men lige pludselig kom der en voldsom JAVEN i højre side i underlivet... det javer og spænder, Er det Normalt når man har ægløsning ?????

det føles som voldsomme menssmerter ( bare kun i højre side )???

Ja det kan sagtens være ganske normalt Sidder selv med smerten lige nu

Men det er jo meget forskelligt fra person til person Har du døjet med den slags smerter ved dine tidligere ÆL??

Knus

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Ja det kan sagtens være ganske normalt Sidder selv med smerten lige nu

Men det er jo meget forskelligt fra person til person Har du døjet med den slags smerter ved dine tidligere ÆL??

Knus

hmmm det ved jeg ikke helt faktisk

har aldrig haft styr på ægløsningen

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hmmm det ved jeg ikke helt faktisk

har aldrig haft styr på ægløsningen

men har da haft den smerte før, bare ikke så kraftig synes jeg , og der har jeg bare ikke vidst at det var ægløsningen

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Andre kvinder mærker smerter i underlivet (som regel kun i den ene side hvor ægget bliver frigivet), og de varer som regel få timer, ( men kan forekomme i flere dage) . Dette fænomen kaldes "mittelschmerz". 

Hentet herfra

Okay hold da op, er det bedst at Ha SEX Lige når det gør ondt så ?????

Anmeld

19. august 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Okay hold da op, er det bedst at Ha SEX Lige når det gør ondt så ?????

De siger jo at det er bedst at have sex lidt tid inden ægløsning, så sædcellerne er der, lige når det sker. Men jo Nu ved du jo at du har ægløsning. Det er meget praktisk

Når man bruger æl-test, får man jo en positiv test, mellem 24 og 48 timer (mener jeg) inden man rent faktisk har ægløsning. Det er når man har den positive test, man skal sexe løs

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

De siger jo at det er bedst at have sex lidt tid inden ægløsning, så sædcellerne er der, lige når det sker. Men jo Nu ved du jo at du har ægløsning. Det er meget praktisk

Når man bruger æl-test, får man jo en positiv test, mellem 24 og 48 timer (mener jeg) inden man rent faktisk har ægløsning. Det er når man har den positive test, man skal sexe løs

Er helt glad for at vi har haft sex i eftermiddags, ... og det håber jeg da også lige vi skal i aften

Anmeld

19. august 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Er helt glad for at vi har haft sex i eftermiddags, ... og det håber jeg da også lige vi skal i aften

Hehe

Held og lykke skal i hvert fald have 

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men der ryger meget sæd ud jo, har det nogen betydning, hver gang efter vi har haft sex, ryger der en masse sæd ud hver gang jeg tisser osv... håber at det er normalt

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Hehe

Held og lykke skal i hvert fald have 

TAK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.