Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lisbeth1985 skriver:
Viventerdig skriver:Så kom der lidt en nedtur .. Kan ikke forklare det.. Fordi vi har jo lige fået en god nyhed i sidste i uge .. Nemlig at, vi kan gå igang med ivf i næste mdr. Men det har været et langt udredningsforløb.. Og er blevet skuffet så mange gange, at jeg nogle dage ikke tror på det lykkedes for os nogensinde Det kan næsten ikke beskrives med andre ord, end katastrofetænkning .. Sådan har jeg det her til aften .. Tænker at, alt går galt .. Og at, der lige pludselig skal være noget som kommer i vejen igen, for at vi kan komme igang i næste mdr. .. IHh en øv følelse at, side med, ovenpå en lille uge med total godt humør og håb i højsædet .. Håber det vender .. Bare et lille piv fra mig idag
tarkoflen skriver: Stort til dig!Jeg tror bare det er sådan nogle dage man har! Sådan har jeg haft det de to gange vi skulle melde os til, fordi jeg simpelthen var så bange for atvi blev afvist! Men det gjorde vi heldigvis ikke Tror det er meget normalt med en tur i kælderen engang imellem, hvis bare man kommer op igen og det skal du nok komme!Man vil jo bare så gerne at det lykkedes lige nu og her, og så er ventetiden bare så frustrerende! Og så bliver jeg til tider også lidt depri over at det er min dumme krop, der gør, at vi skal igennem alt det her!Stort til dig, håber dagen i morgen er bedre
Stort til dig!Jeg tror bare det er sådan nogle dage man har! Sådan har jeg haft det de to gange vi skulle melde os til, fordi jeg simpelthen var så bange for atvi blev afvist! Men det gjorde vi heldigvis ikke Tror det er meget normalt med en tur i kælderen engang imellem, hvis bare man kommer op igen og det skal du nok komme!Man vil jo bare så gerne at det lykkedes lige nu og her, og så er ventetiden bare så frustrerende! Og så bliver jeg til tider også lidt depri over at det er min dumme krop, der gør, at vi skal igennem alt det her!Stort til dig, håber dagen i morgen er bedre
Viventerdig skriver:Tak for dit søde svar !!!Jeg har det heldigvis bedre idag .. Glæder mig bare sådan til og skulle igang i næste mdr. at, nu frygter man bare det hele ikke sker .. Men det skal det og det gør det .. !!!! Det har jeg bestemt !! Stort lige tilbage til dig
tarkoflen skriver: Godt det er en bedre dag i dag og det ikke er noget der tager flere dage!Man kan vist ikke undgå at være nervøs for, at der går et eller andet i kludder, det må vi vist bare leve med, når vi er i behandling, fordi alting er ude af vores egne hænder, der hele afhænger af alle mulige andre, sådan er det nok bare!
Godt det er en bedre dag i dag og det ikke er noget der tager flere dage!Man kan vist ikke undgå at være nervøs for, at der går et eller andet i kludder, det må vi vist bare leve med, når vi er i behandling, fordi alting er ude af vores egne hænder, der hele afhænger af alle mulige andre, sådan er det nok bare!
Viventerdig skriver:Det sjovt fordi så rigtig sort på det frem til for 2 mdr siden og så vendte det lige pludselig. Har bare været så glad for at, positiviteten er kommet igen .. Krydser fingre for at det bare er en enkel dag og så det det Du har helt ret .. Kontroltab X 100000000 men skønt vi har muligheden Har aldrig glædet mig så meget til mens. som jeg gør denne gang
vil ikke smutte duen at kive dig disse håber snart du er på toppen igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128