hvad er tegnene ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. august 2012

Princesspigen

hej søde piger..

jeg har lige knapt 8 uger til termin..  

jeg har læst lidt om det men syndes det er svært at konsentere sig om at læse i store tykke bøger om fødsler når jeg ved alle fødsler er forskellige..

jeg ved det starter forskelligt for alle og at der har været mange debatter om det, men vil gerne have skåret ud i pap hvad tegnene på igangværende eller kommende fødsel er ?

noget med slim propper veer osv..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

De3Guldklumper

Princesspigen skriver:

hej søde piger..

jeg har lige knapt 8 uger til termin..  

jeg har læst lidt om det men syndes det er svært at konsentere sig om at læse i store tykke bøger om fødsler når jeg ved alle fødsler er forskellige..

jeg ved det starter forskelligt for alle og at der har været mange debatter om det, men vil gerne have skåret ud i pap hvad tegnene på igangværende eller kommende fødsel er ?

noget med slim propper veer osv..  

Det er svært at skære ud i pap for som du selv siger så er alle fødselsforløb forskellige fortstået på den måde at det som betyder igangværende fødsel for mig ikke er ensbetydende med at det betyder igangværende for dig..

Hos mig er slimproppen gået i dagene op til ved begge fødsler. den ene er startet med plukveer, vand afgang og fuld styrke på veer mens den anden er startet med vand afgang og først veer efter 20 min som aldrig kom til at bide bide som første gang.

Anmeld

19. august 2012

marius' mor

Slimproppen kan gå.. Dette både over dage eller som en fast "klat" den kan være hvid eller gullig og med en smule frisk blod..

Plukveerne kan være tiltagene i uger op til fødslen.

Blodig slim er tegn på at livmodermunden arbejder, og er ved at "give efter" for plukveerne. Blodig slim kommer få timer til nogle få timer før fødslen

Og derefter kommer veerne..

Husk! Kun 10 af alle fødsler starter med at vandet går..

Anmeld

19. august 2012

Princesspigen

Pylle3 skriver:

Det er svært at skære ud i pap for som du selv siger så er alle fødselsforløb forskellige fortstået på den måde at det som betyder igangværende fødsel for mig ikke er ensbetydende med at det betyder igangværende for dig..

Hos mig er slimproppen gået i dagene op til ved begge fødsler. den ene er startet med plukveer, vand afgang og fuld styrke på veer mens den anden er startet med vand afgang og først veer efter 20 min som aldrig kom til at bide bide som første gang.

okay..  tak for dit svar

Anmeld

19. august 2012

Princesspigen

marius' mor skriver:

Slimproppen kan gå.. Dette både over dage eller som en fast "klat" den kan være hvid eller gullig og med en smule frisk blod..

Plukveerne kan være tiltagene i uger op til fødslen.

Blodig slim er tegn på at livmodermunden arbejder, og er ved at "give efter" for plukveerne. Blodig slim kommer få timer til nogle få timer før fødslen

Og derefter kommer veerne..

Husk! Kun 10 af alle fødsler starter med at vandet går..

kommer der altid lidt blod med når slim proppen går ?

Anmeld

19. august 2012

marius' mor

Princesspigen skriver:

kommer der altid lidt blod med når slim proppen går ?

Nej, det behøver der ikke..

Ved min første fødsel gik den 1-2 uger før selve fødslen... Den kan godt blive udskilt over nogle dage, hvor man bare har øget slim, som både kan være Hvidt eller gulligt, nogle gange med blod andre gangeinden blod...

Anmeld

19. august 2012

Princesspigen

marius' mor skriver:

Nej, det behøver der ikke..

Ved min første fødsel gik den 1-2 uger før selve fødslen... Den kan godt blive udskilt over nogle dage, hvor man bare har øget slim, som både kan være Hvidt eller gulligt, nogle gange med blod andre gangeinden blod...

okay på den måde

Anmeld

19. august 2012

modesty

Det kan ikke skæres ud i pap, da det er helt individuelt.

Jeg havde ingen tegn.

Fødslen startede ved at mit vand gik og cirka 4 timer efter startede veerne.

Anmeld

19. august 2012

Princesspigen

altså skal jeg "holde øje med" om vandet går, om slim proppen går, om der kommer veer... og så er det snart tid..  ?

ved selvfølgelig godt at flere af tingene er man ikke i tvivl om når sker

Anmeld

19. august 2012

Kamulla

slimproppen behøver ikke betyde snarlig fødsel.. mange opdager slet ikke den går, og oftest går den når du først er i aktiv fødsel..

der er tegn blødning, vand afgang og veer

de to første skulle jo gerne senere føre til den sidste (og den sidste til det 2 andre)... jeg startede med ve storm... var i tvivl ved første ve, men derefter kom de oven i hinanden og så gik det stærkt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.