Klippes med hårtrimmer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.955 visninger
24 svar
0 synes godt om
19. august 2012

Janni.

Jeg overvejer at klippe Silas med hårtrimmer næste gang. Hvor gammel var jeres dreng første gang i klippede ham med trimmer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

TeamRocket

Min dreng er lige knap 2 år, han bliver klippet med saks, synes hans hår er for 'babyfint' til at det ville være pænt at gøre med trimmeren og vil nødig ha han skal ligne en skind head,

Anmeld

19. august 2012

LinLin

Adam var 22 mdr (to mdr siden) - ikke nogen succes! ;-)

David var 3 år...

Anmeld

19. august 2012

1974

Vores søn var 6 mdr. Første gang han blive klippe med trimmer ,det var en meget varm sommer og hans hår er så tykt
Det var ikke noget problem at gøre det han lå på min ben imens mand klippe han har blive såååå fin

Anmeld

19. august 2012

Janni.

DAs mor skriver:

Adam var 22 mdr (to mdr siden) - ikke nogen succes! ;-)

David var 3 år...

Hvorfor var det ikke en succes?

Anmeld

19. august 2012

Janni.

1974 skriver:

Vores søn var 6 mdr. Første gang han blive klippe med trimmer ,det var en meget varm sommer og hans hår er så tykt
Det var ikke noget problem at gøre det han lå på min ben imens mand klippe han har blive såååå fin

Silas har også noget tyk kraftigt hår så tænkte et afstandstykke på trimmeren kunne være fint.

Silas er 17

Anmeld

19. august 2012

Janni.

TeamRocket skriver:

Min dreng er lige knap 2 år, han bliver klippet med saks, synes hans hår er for 'babyfint' til at det ville være pænt at gøre med trimmeren og vil nødig ha han skal ligne en skind head,

Silas har pænt tykt hår med vilde krøller hvis det bliver for langt.

Anmeld

19. august 2012

Christina :-)

Janni. skriver:

Jeg overvejer at klippe Silas med hårtrimmer næste gang. Hvor gammel var jeres dreng første gang i klippede ham med trimmer?

Min søn var 2 og de føste gang skreg han men nu han ligeglad

Anmeld

19. august 2012

LinLin

Janni. skriver:

Ford

Hvorfor var det ikke en succes?

Fordi han ikke kunne lide maskinen.... Så det var en kamp at komme igennem!
Han har været ved frisør 3 gange uden problemer - så det kommer han også næste gang ;-)

Anmeld

19. august 2012

Camilla..

Janni. skriver:

Vores søn var 5-6 måneder han sagde ikke noget til det.

Han er aldrig blevet klippede med saks, det har jeg simpelthen ikke tålmodighed til

- Nu er han snart to et halvt og der er ingen problemer, han synes bare det er sjovt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.