hvilken strej er TESTstrejen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. august 2012

MariaKyedDK

Kære Piger

Jeg har lige taget en Ægløsningstest, og jeg ved at teststrejen skal være tydligere end controlstrejen, men hvilken strej er teststrejen ???

DEN strej som er tydligst på testen , er strejen tættets på der hvor man tisser på !!!

og hvis jeg har en positiv æglsningstest Nu, skal man så helst gå i seng sammen LIGE NU, eller kan man godt vente til i aften hvor vi går i seng, vi har en søn på 5 og kan jo ik bare lige gå i soveværelset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

S86

Jamen så har du jo ÆL snart!

Teststregen er nemlig den der er tættest på "tis-området"

Gør det bare lige så snart i kan Sædceller kan jo overleve i ÆL sekretet i op til 5 døgn.

Have fun

Anmeld

19. august 2012

MariaKyedDK

MariaKyedDK skriver:

Kære Piger

Jeg har lige taget en Ægløsningstest, og jeg ved at teststrejen skal være tydligere end controlstrejen, men hvilken strej er teststrejen ???

DEN strej som er tydligst på testen , er strejen tættets på der hvor man tisser på !!!

og hvis jeg har en positiv æglsningstest Nu, skal man så helst gå i seng sammen LIGE NU, eller kan man godt vente til i aften hvor vi går i seng, vi har en søn på 5 og kan jo ik bare lige gå i soveværelset

Jeg prøver lige at sætte et billede ind af min test, så håber nogen af jer kan fortælle mig hvordan det ser ud   og jeres  menninger

Anmeld

19. august 2012

MariaKyedDK

S86 skriver:

Gør det bare lige så snart i kan Sædceller kan jo overleve i ÆL sekretet i op til 5 døgn.

Have fun

okay super

jeg sætter lige et billede ind om lidt, så kan du lige se om den er rigtig ? om den dur eller andet er første gang jeg bruger ægløsningsteste så aner intet

Anmeld

19. august 2012

S86

Ja det ville være fint. Så kan vi lige tjekke

Anmeld

19. august 2012

MariaKyedDK

MariaKyedDK skriver:

Kære Piger

Billede af Min ægløsningstest

hvad siger i til den ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. august 2012

MariaKyedDK

S86 skriver:

Ja det ville være fint. Så kan vi lige tjekke

så er der billede

Anmeld

19. august 2012

S86

Uuuuulala den er flot positiv du

Så bliver du måske snart gravid

Al held og lykke, ved I har prøvet længe

Anmeld

19. august 2012

MariaKyedDK

S86 skriver:

Uuuuulala den er flot positiv du

Så bliver du måske snart gravid

Al held og lykke, ved I har prøvet længe

taaak...

håber jeg virkelig også

ja det har vi nemlig

Anmeld

19. august 2012

MariaKyedDK

S86 skriver:

Have fun

du skriver at jeg SNART hAr ægløsning nu hvor deb er positiv, jeg troede så at man så havde ægløsning, hvornår har man det så ved positiv test?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.