Hvilken sut ville jeres lille ny ta ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.636 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. august 2012

Mor1012

min pige er 14 dage, hun gider ikke rigtig sutten har prøvet med mam sutten 0-2 mdr og en fra matas 0-3 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Nemesis

Ingen! Prøvede og prøvede, men hun fik simpelthen brækfornemmelser hver gang.

Hun har derfor aldrig brugt sut.

:-) Sisse

Anmeld

19. august 2012

chael

Avent

Anmeld

19. august 2012

CaWi

Her bruger vi avent og mam (0-6mdr) Han har taget dem fra han var tre dage gammel.

Anmeld

19. august 2012

Levi&LilysMor

PRINSESSERNE skriver:

min pige er 14 dage, hun gider ikke rigtig sutten har prøvet med mam sutten 0-2 mdr og en fra matas 0-3 mdr

Først prøvede vi mam dem gad han ikke, så prøvede vi de anatomiske og dem har han brugt lige siden, dem kan han bedre med 

Anmeld

19. august 2012

Guldimaven

Mam!

Anmeld

19. august 2012

Clisolka

PRINSESSERNE skriver:

Jeg havde købt nogle forskellige sutter, så jeg havde nogle liggende - men den unge dame ville kun bruge Nuk-sutter, og det gør hun stadig som snart 2-årig 

Anmeld

19. august 2012

Kamilla-m

mine to store har altid brugt de alm fra man, min mindste mand har aldrig brugt sut.

Anmeld

19. august 2012

Team Putte

PRINSESSERNE skriver:

Ida tog først sutten da hun var 3 uger og hun gad hverken mam eller avent som vi ellers havde liggende.. Næh hun skulle absolut have de gamle runde sutter str. 0-36 mdr så det er lidt af en kæmpe sut hun ligger med stadig nu hvor hun er knap 8 uger

Anmeld

19. august 2012

HelenaJ

PRINSESSERNE skriver:

Pigeon sutten var et hit her - menførst da min datter var 10 uger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.