Kønstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.547 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. august 2012

L83

Jeg havde en køns test liggende fra sidste gang hvor jeg var gravid ( men mistede ) ... Nå men tog så den her test igår , og den viste at jeg skulle have en dreng. Jeg tror dog ikke , helt på den da jeg har læst om mange forskellige historier hvor den ikke passede men har os læst hvor de passede . Og ved at den passede på min kusine. Men må vente med at få det. Be eller afkræftet til at jeg kan få en kønsscanning her om 4 ugers tid. Er der andre der har prøvet den eller kender nogen der har ? Min egen fornemelse siger en pige , men er fuldstændig ligeglad med om det bliver en pige eller en dreng , bare jeg får en sund og rask baby :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Hjerterum

Hejsaaa. Ja jeg kender nogen som har prøvet det og den viste en pige, men da de kom til scanning var det en dreng de skulle og

Og så har jeg læst om mange der har prøvet de test, at de slet ikke holder og at man skal holde sig fra dem

Anmeld

19. august 2012

L83

smil du på.... skriver:

Hejsaaa. Ja jeg kender nogen som har prøvet det og den viste en pige, men da de kom til scanning var det en dreng de skulle og

Og så har jeg læst om mange der har prøvet de test, at de slet ikke holder og at man skal holde sig fra dem

Ja det har jeg os hørt , men kunne ikke lade vær med at prøve den når den nu lå der i skabet

Anmeld

19. august 2012

chicka23

Jeg tog 2 med et par dages mellemrum, som begge viste dreng.

Og jeg fik en skøn lille dreng

Men der er jo 50% chance for de viser rigtigt 

Anmeld

19. august 2012

tarkoflen

L83 skriver:

Jeg havde en køns test liggende fra sidste gang hvor jeg var gravid ( men mistede ) ... Nå men tog så den her test igår , og den viste at jeg skulle have en dreng. Jeg tror dog ikke , helt på den da jeg har læst om mange forskellige historier hvor den ikke passede men har os læst hvor de passede . Og ved at den passede på min kusine. Men må vente med at få det. Be eller afkræftet til at jeg kan få en kønsscanning her om 4 ugers tid. Er der andre der har prøvet den eller kender nogen der har ? Min egen fornemelse siger en pige , men er fuldstændig ligeglad med om det bliver en pige eller en dreng , bare jeg får en sund og rask baby :-D

Jeg kender dem slet ikke, men er lidt nysgerrrig på, hvordan de skulle virke? Er det en urinprøve eller hvordan?

Altså man kan jo sige, at der er 50% chance for at den viser korrekt, ligesom den kinesiske kalender

Anmeld

19. august 2012

132319

Er det der der svindel urinprøve?

Ej men jeg synes altså det burde give sig selv at man ikke kan afgøre køn ud fra en urinprøve! Det er både uetisk og kan ikke lade sig gøre.

Anmeld

19. august 2012

Hjerterum

L83 skriver:

Ja det har jeg os hørt , men kunne ikke lade vær med at prøve den når den nu lå der i skabet

nej det kan jeg også godt forstå, jeg ville da have gjort det samme hehe

Anmeld

19. august 2012

Levi&LilysMor

L83 skriver:

Har kun hørt om de slags teste har aldrig selv set dem, så ved slet ikke om de passer, men det må tiden jo vise 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.