Jer med lamelgardiner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. august 2012

Pixi-pigen

Så er jeg der igen med bolig halløj nu står vi og skal have lange rulle gardiner, hvilket IKKE findes i så store mål som vores vinduer i stuen...derfor overvejer vi hvide lamelgardiner...men, jeg ved ikke rigtig? Hvordan ser jeres ud til jeres vinduer(evt billede) og kan man overhoved have noget stående venindes karmen når de er åbne? For og imod tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Lunae

Pixi-pigen skriver:

Så er jeg der igen med bolig halløj nu står vi og skal have lange rulle gardiner, hvilket IKKE findes i så store mål som vores vinduer i stuen...derfor overvejer vi hvide lamelgardiner...men, jeg ved ikke rigtig? Hvordan ser jeres ud til jeres vinduer(evt billede) og kan man overhoved have noget stående venindes karmen når de er åbne? For og imod tak

Vi har lamelgardiner og jeg synes det er ret flot! Det vil jeg i hvert fald vælge igen, når jeg en gang flytter!

Herhjemme kan vi ikke have noget stående i vindueskarmen

Anmeld

19. august 2012

FamilenStorm

Pixi-pigen skriver:

Vi har Lamelgardiner, og er også glade for dem...

Men nøj det kræver tålmodighed at få dem skæret/klippet til og samlet.. (Vi har dem fra Bilka) 

Anmeld

19. august 2012

Mummymalle

Vi har lamel i stuen og kan sagtns ha noget stående i vibueskarmen. Vi ha bestilt dem på mål på nettet og bestilt selve lamellerne smallere, netop så vi ku ha noget stående :-). Dyrere ja, men det værd

Anmeld

19. august 2012

AnnaK89

Her kan du se vores i soveværelset og på Lærkes værelse
Elsker dem - synes de er så fede

https://www.baby.dk/debat/159396pi1/ordet-er-frit/j ubiiii-jeg-har-endelig-faaet-mine-gardiner-d-se.as px

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.