Tror, jeg er gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2012

Anonym trådstarter

Solstrålebørn skriver:

Jeg en fornemmelse om at der var noget, men var ikke helt sikker... Den var god nok... 

Men 3+2(imorgen) er tidligt, synes du ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Solstrålebørn

Anonym skriver:

Men 3+2(imorgen) er tidligt, synes du ikke?

Hmm... Ved det ikke... 3+4 var tidligt for mig, da jeg første gang testede da jeg var 5+... 

Det er jo op til dig hvad du selv vil... 

Anmeld

19. august 2012

Anonym trådstarter

Solstrålebørn skriver:

Hmm... Ved det ikke... 3+4 var tidligt for mig, da jeg første gang testede da jeg var 5+... 

Det er jo op til dig hvad du selv vil... 

Ja - tak for svar

Anmeld

19. august 2012

Louise Frandsen

Jeg er kun 3+ hvis jeg er gravid, og har nøjagtig samme problem som dig. Men syntes det er lidt svært, for mine bryster har været ømme på en anden måde de sidste par dage ( syntes jeg selv) men guuuud hvor er det svært ikke at tage en test. Og jeg ved jo godt nu det er for tidligt. Men jeg tager nu en ligeså snart jeg skal have min menstruation, så kan jeg altså ikke vente længere. Skal siges med mine to andre børn er der kommet en meget utydelig streg efter ca 1 time på testen, ved samme tid som du er nu. Min vi er jo alle forskellige.

Anmeld

19. august 2012

Louise Frandsen

Jeg er kun 3+ hvis jeg er gravid, og har nøjagtig samme problem som dig. Men syntes det er lidt svært, for mine bryster har været ømme på en anden måde de sidste par dage ( syntes jeg selv) men guuuud hvor er det svært ikke at tage en test. Og jeg ved jo godt nu det er for tidligt. Men jeg tager nu en ligeså snart jeg skal have min menstruation, så kan jeg altså ikke vente længere. Skal siges med mine to andre børn er der kommet en meget utydelig streg efter ca 1 time på testen, ved samme tid som du er nu. Min vi er jo alle forskellige.

Anmeld

19. august 2012

tanjaf88

jeg kunne teste SVAGT positiv 4+0, men tag en test.

Anmeld

19. august 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg ved det ikke - men jeg tror jeg er gravid..Vi har brugt ekstra hjælpemidler denne måned - som er den 9. Af slagsen, vi forsøger.. Vi har begge været væsentlig mere afslappet denne måned end tidligere..

Jeg er 3+1 i dag, hvis der er noget og har løbende haft kvalme og ømme bryster ude i 'siderne'..

Måske det er indbildning, men havde brug for at komme ud med tanken.

Hører gerne om andres erfaring med tidlige symptomer..

Og kryds for mig?

Jeg kan ikke hjælpe dig, men jeg for at din fornemmelse er rigtig og at der er en lille guldklump på vej til jer

Anmeld

19. august 2012

ditski

Anonym skriver:

Jeg ved det ikke - men jeg tror jeg er gravid..Vi har brugt ekstra hjælpemidler denne måned - som er den 9. Af slagsen, vi forsøger.. Vi har begge været væsentlig mere afslappet denne måned end tidligere..

Jeg er 3+1 i dag, hvis der er noget og har løbende haft kvalme og ømme bryster ude i 'siderne'..

Måske det er indbildning, men havde brug for at komme ud med tanken.

Hører gerne om andres erfaring med tidlige symptomer..

Og kryds for mig?

Jeg kan ikke sige om du skal teste nu eller vente men du  Får når du gør at den er positiv

Anmeld

20. august 2012

fyn87

Jeg er 3+4, og er også ret sikker på at den er der.. der er en del ting som pejler på at den er god nok.. min cyklus er normalt 24 dage.. og havde min sidste mens første dan 27/7 så det er dag 25 idag, og tog en test til morges den var negativ, men har endnu ikke fået min mens.. prøver et andet mærke test i morgen om ikke andet så teser jeg fredag hvor det vil være 4+1..

Jeg tog dog en test igår også, den glemte jeg da min mobil ringede, så der gik ca. ½ time også kom jeg i tanke om testen, og der var den svag positiv.. men om det er en falsk positiv eller hvad aner jeg ikk, for ved ikke og den ekstra streg kom efter de 5min man maks se hvad resultatet er.. men så længe mens ikke er kommet, er der håb endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.