Det er nok slutningen. Laangt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.638 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg er normalt ikke typen, som fortæller andre at det går dårligt på hjemme fronten. Men nu bliver jeg nødt til det, inden jeg ender med at gå ned.. 

Nååhh men jeg er blevet enormt træt af kæresten. Synes han er en idiot, og havde vi ikke haft vores søn, var jeg skredet. 

I længere tid har det gået dårligt herhjemme, men vi har været "gode til" at lægge en facade på. For vi ønsker jo den fantastiske kerne familie. Men for en måned tid siden , tog jeg snakken med ham. 

I starten ku' han slet ikke se hvad jeg brokkede mig for. ( laver jo inter andet end at brokke mig, mener han ) men til sidst ku han egenligt godt se, at vi kører hinanden "psykisk ned" altså vi er bare ikke gode for hinanden. -- vi aftalte så , at vi villw give forholdet en god chance, for vi elsker jo stadig hinanden.

Han kritisete mig hver dag. Siger jeg er sløv ( jeg laver ALT herhjemmr) siger jeg ik gær noget for ar få et job.. Jeg er oftes tip samtaler, men bliver til sidst afvist , fordi jeg har min søn på et år.. Normalt ville jeg sige " jaja " men efter min graviditet er jeg blevet følsom. Har brug for bekræftelse. Og det gar jeg konfronteret ham med. Og alligevel kører han mig ned.. 

Nu sKal jeg opereres i min arm, og er rigtig nervøs. Min kærer veninde tager med, også for at se hvordan jeg har det efter narkosen. Det jo ret vigtigt at man ikke er alene efter..

Msnden er lige starter nyt job, sp kan drrfor ikke være der..

Men jeg går så ind i stuen til kæreste , og fortæller jeg faktisk er rigtig bange, ( håbe på et kys og et jeg ved det kommer til at gå.

Men næ nej " åhhhh forhelvee. Så tag dig dog sammen. De laver det indgreb hele tiden. Så slap nu af �������������������� 

Nu ligger jeg her og tænker ( hvad pokker bilder han sig ind,) tror faktisk snart jeg skrider.. Det er somom han er ligeglad med mig.. 

Sådan der snakker man da ik, og slet ik til barnets mor. �� 

Har følelsen i kroppen af, at min kærlighed er ved at gå til had��

Vil hellere stoppe, mens legen det er god. 

Tak hvis i læste med   det lettede lidt på mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Anonym trådstarter

Skrevet på mobilen. Derfor stavefejl

Anmeld

18. august 2012

miig1989

Har godt nok ikke noget klogt at sige, men kunne ikke forlade dit indlæg uden at give en

Anmeld

18. august 2012

minimig

Det lyder da bestemt ikke rart og jeg kan sagtens forstå du overvejer at gå fra ham

Anmeld

18. august 2012

Bebsen

Sådan sku min mand ikke snakke til mig!
Hvis det er sådan tonen er ville jrg se og få afsluttet det, inden i for alvor bliver uvenner, I har jo en søn I skal samarbejde om

Anmeld

19. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg ville kræve noget familieterapi eller noget lignenden og var han ikke villig til det så var jeg nok også skredet....især inden i begynder at hade hinanden og det vil højst sandsynligt gå ud over jeres barn og samabejdet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.