I vildrede..hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. august 2012

clss

Hej

Jeg har en defekthed som hedder faktor 5 leiden hetrozeugout det betyder oversat på dansk at jeg har anlæg for blodpropper. Jeg har haft en blodprop i 2005 i benet.

Med hensyn til graviditet betyder det at jeg skal have blodfortyndende injektioner hver dag når jeg er gravid.

Min sidste graviditet(har en datter på tre år) gik fint lige ind til at jeg gik i veer om fredagen om morgen og fik en pille og gik hjem kom tilbage lørdag forsat med veer fik to piller og gik hjem. Søndag  tog jeg på hospitalte igen og de tog vandet kl 9 om morgenen og gav mig epidural bedøvelse og vedrop samt et vandkatheter. jeg måtte intet få at spise eller drikke(2 glas vand) da de siden kl 12 måtte konstatere at jeg ikke åbnede mig mere end 4 cm. først kl 22.30 fik jeg akut kejsersnit.

Min jordmoder denne gang siger at det er fint at jeg gerne vil have et planlagt kejsersnit og det nok er en god ide. Min læge (på riget) siger at jeg skal føde normalt da dette er det bedste for barnet.

Hvad skal jeg gøre?

Hilsen Charlotte

ps undskyld det lange indlæg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Nessie

Kender intet til din sygdom, men tænker at din fødselslæge nok har størst erfaring med det.

Kan I evt. gå på kompromis, og blive enige om at du kun må være i fødsels så og så lang tid, og det så skal blive KS hvis der ikke sker noget?

Ellers må du have fat i lægen igen, og forklare ham HVORFOR det er vigtigt for dig at få KS denne gang.

Men må dog også sige, at jeg godt kan forstå lægen, men alligvel kun til en vis grænse, for forløbet skal også være godt for moren

Anmeld

18. august 2012

clss

Ja tror også på naturlig fødsel er bedst men jeg synes bare at det var så slem en oplevelse sidst så jeg ikke har modet til veer igen i så lang tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.