"Tyk" baby der er blevet "tynd"...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2012

fif

Thereseh skriver:

Hej alle

I går var jeg til forsinket 1 års undersøgelse med Isaac. Lægen havde haft lang ferie, og Isaac har været forkølet så først i går fik vi tid til vaccine og undersøgelse. Han er nu 13 måneder og to uger. 

Alt gik fint, men da hun vejede ham, studsede hun over at han vejede det samme som han gjorde da han var 8 måneder. Han er altså gået fra at ligge langt over den øverste kurve, til at ligge lige under normalen. Han vejer 9.8 kg. 

Hun sagde at han ellers ser ud til at trives, og at han har en rigtig fin længde. Men han må gerne få en ekstra smørklat og sødmælk, som hun sagde....

Dagplejemor siger at han tonser rundt og leger, og at det sikkert er derfor han er gået lidt ned i vægt/står stille. Han er rigtig aktiv, og glad. Han spiser godt og elsker frugt, makrel, sushi, ost, ris, grøntsager mm.

Alligevel bekymrer det mig lidt, at have haft en trivelig/rund dreng og nu ha en slank dreng. 

Har I oplevet det samme, da jeres unger begyndte at kravle/gå en masse??

I kan her se et billede fra da han var 8 måneder og så to fra nu 13 måneder.

Han ser da ganske fin ud og hvis han trives som han ska, ska du da nok ik bekymre dig! Vores pige har altid været for lille, men hun har det godt, så vi gider ik tænke så meget over det mere....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2012

Missq4

så længe han spiser og er glad ville jeg ikke være bekymeret

og hvor ser han bare dejlige ud

Anmeld

20. august 2012

Thereseh

Tusind tak for alle jeres svar 

Jeg er langt mere rolig nu, og tror I alle har ret i at det er helt normalt de taber sig lidt når de blir' mere aktive, eller står stille vægtmæssigt i et stykke tid. 

Han er jo sund og rask, og trives, den lille guldklump. 

Tak allesammen, det er dejligt at kunne blive beroliget lidt herinde på Baby.dk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.