Mikkels fest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. august 2012

TbCp

Hvis i skulle have lyst til at læse om Mikkels fest/En fest for livet, så har jeg skrevet om det på bloggen.

http://miraklerne.blogspot.dk/2012/08/festen.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Muhmi

Hvor var det dog rørende at læse om... Dejligt at i havde en rigtig god fest både for livet og for kærligheden....

Smuk video af Mikkels dåb 

Anmeld

18. august 2012

TbCp

Muhmi skriver:

Hvor var det dog rørende at læse om... Dejligt at i havde en rigtig god fest både for livet og for kærligheden....

Smuk video af Mikkels dåb 

Festen var så fantastisk! Der er INTET jeg ville gøre om

Og det er dejkigt at have videoen til at minde os om hvor heldige vi er

Anmeld

18. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Sikke en fin fest. Sidder her med tårer i øjnene efter jeg så videoen fra Mikkels dåb. Hvor må det bare have været hårdt!!

Tillykke med jeres fighter

Anmeld

18. august 2012

TbCp

Rikke&Liam skriver:

Sikke en fin fest. Sidder her med tårer i øjnene efter jeg så videoen fra Mikkels dåb. Hvor må det bare have været hårdt!!

Tillykke med jeres fighter

Det var det virkelig! Jeg forstår næsten ikke hvordan jeg kunne holde mig oprejst!

Men heldigvis er vi kommet godt ud af det

Anmeld

18. august 2012

Laulund87

Puha Tina! Sikke en rørende video Minder meget om Marias dåb.. Ville ønske vi havde filmet nøddåben, men ved ikke lige hvorfor vi ikke gjorde det

Fantastisk fest i flotte farver ser det ud til

Anmeld

18. august 2012

TbCp

Laulund87 skriver:

Puha Tina! Sikke en rørende video Minder meget om Marias dåb.. Ville ønske vi havde filmet nøddåben, men ved ikke lige hvorfor vi ikke gjorde det

Fantastisk fest i flotte farver ser det ud til

Vi syntes faktisk det var lidt makabert at filme det, men vi er meget glade for at vi gjorde det! Både for vores egen skyld men også for Livas og Mikkels!

Og ja, jeg havde bestemt vi skulle have alverdens farver, friske blomster fra søen osv... det er da LIV!

Anmeld

18. august 2012

Laulund87

TbCp skriver:

Vi syntes faktisk det var lidt makabert at filme det, men vi er meget glade for at vi gjorde det! Både for vores egen skyld men også for Livas og Mikkels!

Og ja, jeg havde bestemt vi skulle have alverdens farver, friske blomster fra søen osv... det er da LIV!

Det er en rigtig god idé! Det tænkte vi slet ikke på.

Ja bestemt det er liv!

Anmeld

18. august 2012

Nessie

Dejlig fest I havde

Skønt og livsbekræftende at læse om, fælder stadig en tåre hver gang jeg læser om Mikkels kamp for livet

Anmeld

19. august 2012

TbCp

Nessie skriver:

Dejlig fest I havde

Skønt og livsbekræftende at læse om, fælder stadig en tåre hver gang jeg læser om Mikkels kamp for livet

Ja det var en skøn fest!
Vi er bare så lykkelige over hvordan hele denne skrækkelige historie er endt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.