Må baby på 4 måneder gumle på agurk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.193 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. august 2012

christinak

Må vores dreng på 4 måneder smage agurk hvis jeg holder det så han ikke får stykker i halsen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

morethanperfect

christinak skriver:

Må vores dreng på 4 måneder smage agurk hvis jeg holder det så han ikke får stykker i halsen? 

Ja det gjorde Oscar

Anmeld

18. august 2012

christinak

morethanperfect skriver:

Ja det gjorde Oscar

Super tak

Anmeld

18. august 2012

Phoenix

Personligt hvis jeg havde en baby på 4 mdr ville jeg ikke gøre det. Men det må man jo selv vurdere hvad man tør. 

Anmeld

18. august 2012

LineSchack

min datter er 4 1/2 måned og hun for da agurk. så længe det ikk er syrligt så må de gerne få det. det jo stortset baseret på vand ligesom vand melon.

Anmeld

18. august 2012

merethe

Profilbillede for merethe

nej jeg synes det er for tidligt, gummerne kan faktisk bide ret hårdt, så han kan ende med at få agurkestykker galt i halsen.

Anmeld

18. august 2012

NNL

Jeg ved at man bl.a. i Ønskebørn kan købe sådan nogle "frugtposer", med små huller i. Der kan du putte melon, agurk eller andet i, som de små selv kan holde ved og gumle på, men de kan ikke få hele stykker ud, blot saften med smagen i

Om det er for tidligt eller ej ved jeg ikke, det er du nok den der bedst kan vurdere

Anmeld

18. august 2012

Mortiltodrenge

merethe skriver:

nej jeg synes det er for tidligt, gummerne kan faktisk bide ret hårdt, så han kan ende med at få agurkestykker galt i halsen.

Præcis...

Anmeld

18. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
christinak skriver:

Ifølge sp i Randers, må de gerne fra de er 4 måneder.

Anmeld

18. august 2012

Ellie79

christinak skriver:

Malte fik lov at suge på det bløde i midten, er lidt sippet med frugt og grønt da jeg er så bange for det skal komme galt i halsen, så her fik han bløde frugter og grønsager for han har meget tidligt elsket at sutte på frugt og grønt. Opdagede først sent de poser som en anden skriver om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.