Falde i søvn af sig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. august 2012

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg har en dreng som skal falde i søvn hos os, ellers sover han ikke! Har prøvet så mange gange, på forskellige måder, men i intet virker, han skriger til han er lilla i hovedet, og så synes jeg grænsen er gået :s

Hvad gjorde i ? Gode råd ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

th

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg har en dreng som skal falde i søvn hos os, ellers sover han ikke! Har prøvet så mange gange, på forskellige måder, men i intet virker, han skriger til han er lilla i hovedet, og så synes jeg grænsen er gået :s

hvor gammel er han?

Anmeld

18. august 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

hvor gammel er han?

2 mrd. 

Anmeld

18. august 2012

Bassemor<3

Anonym skriver:

2 mrd. 

Når han ikke er ældre så skal han vide i er der, sørg for at han kan høre jer når han skal sove, put ham evt. med en stofble som du har sovet med et par nætter, så den dufter af dig. Når han puttes så lad døren stå åben, så han kan høre fjernsynet. Det var sådan vi gjorde og min søn sov igennem lige siden, han sover fra 20-06 og falder selv i søvn

Anmeld

18. august 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej alle

Syns i skal få ham til zoneterapi. har hjulpet på min datter med kolik og flere i min mødre gruppe har haft god effekt på barnets søvn.

Da jeg skulle vende min cecilie til at falde i søvn selv (da hun var knap 2,5 måned) Sang jeg for hende. Gav hende det sidste af flaske i det mørklagte soveværelse. Hun lå og snakkede lidt og blev hun ked gik jeg ind og trøstede hende med det samme så hun vidste vi var der, og lagde hende så igen. Hun faldt herefter selv i søvn og det resulterede i at hvis hun vågnede om natten, faldt hun i søvn igen med det samme, da hun var tryg ved hvor hun var. .. Det tog kun et par dage før det kørte, og hun falder stort set altid selv i søvn.. Held og lykke med det

Anmeld

18. august 2012

l.kjoeller

l.kjoeller skriver:

Syns i skal få ham til zoneterapi. har hjulpet på min datter med kolik og flere i min mødre gruppe har haft god effekt på barnets søvn.

Da jeg skulle vende min cecilie til at falde i søvn selv (da hun var knap 2,5 måned) Sang jeg for hende. Gav hende det sidste af flaske i det mørklagte soveværelse. Hun lå og snakkede lidt og blev hun ked gik jeg ind og trøstede hende med det samme så hun vidste vi var der, og lagde hende så igen. Hun faldt herefter selv i søvn og det resulterede i at hvis hun vågnede om natten, faldt hun i søvn igen med det samme, da hun var tryg ved hvor hun var. .. Det tog kun et par dage før det kørte, og hun falder stort set altid selv i søvn.. Held og lykke med det

og nåe ja.. lad døren stå på klem så han kan høre jer

Anmeld

18. august 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Hej alle

Hvad med at putte/svøbe ham godt ind i dynen - og ja, lad døren stå på klem, så han kan høre jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.