Ømme bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.353 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. august 2012

ditski

Hejsa folken

Jeg har i nok en uge måske længere haft så ømme bryster. De er så tunge og kan ikke have når noget rammer dem. 

Nogle der har prøvet det før uden at være gravid?

Jeg har haft det tidligere men der var det få dage op til mens, denne gang passer ikke med mens er Om hjørnet og det har også været i en længere periode

Håber på lidt svar fra jer

God varm dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

ditski

Virkelig ingen sOm har haft det ogklam hjælpe

Anmeld

18. august 2012

tarkoflen

ditski skriver:

Hejsa folken

Jeg har i nok en uge måske længere haft så ømme bryster. De er så tunge og kan ikke have når noget rammer dem. 

Jeg har haft det tidligere men der var det få dage op til mens, denne gang passer ikke med mens er Om hjørnet og det har også været i en længere periode

God varm dag

Ved det desværre ikke, men jeg for at der er en positiv test på vej til dig kan det måske passe med ægløsning?

Anmeld

18. august 2012

ditski

Ja det passer meD æl men det har bare varet i over en uge. 

Det er bare så ubehageligt. 

Anmeld

18. august 2012

tarkoflen

ditski skriver:

Ja det passer meD æl men det har bare varet i over en uge. 

Det er bare så ubehageligt. 

Hmm ok, jeg har ikke forstand på sådan noget, da jeg jo har været mere eller mindre konstant på p-piller siden jeg var 17 håber der er en anden der kan hjælpe dig!

Anmeld

18. august 2012

Miss Church

Det er meget normalt, at man har ømme bryster, efter ægløsning, fordi kroppen forbereder sig på en evt. graviditet. Men håber at dine ømme bryster skyldes en graviditet 

Anmeld

18. august 2012

ditski

Jeg har ikke andre symptomer på graviditet så det må bare være æl. Syntes bare de har været ømme i rigtig mange dage, men det kan måske også bare være forskelligt fra gang til gang.

Anmeld

18. august 2012

miig1989

ditski skriver:

Hejsa folken

God varm dag

Da jeg var gravid (endte i bio eller hvad det hedder :p ) havde jeg så ømme og tunge bryster at jeg ikke kunne have bh på og havde svært ved at sove fordi de var så ømme ..
Så kunne jo være du er gravid ?

Anmeld

19. august 2012

ditski

miig1989 skriver:

Da jeg var gravid (endte i bio eller hvad det hedder :p ) havde jeg så ømme og tunge bryster at jeg ikke kunne have bh på og havde svært ved at sove fordi de var så ømme ..
Så kunne jo være du er gravid ?

Man kan jo ønske det 

Men jeg tror ikke jeg er gravid har ingen andre symptomer på det andet end mave smerter pga endo 

Gætter på det er pga æl som de andre skriver, men gad nu godt det var pga en bette fis i stedet for 

Anmeld

19. august 2012

wmillapigenw

jeg havde det sådan da jeg var gravid, bare noget ramte brystvorterene så gjorde det lidt ondt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.