Nyt herfra mig af har ikke været på en tid nu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. august 2012

H+S Skjolgborg.

Har jo været sygmeldt siden den 5/6 hvor jeg blev operere også holde jeg 14 dags ferie og var så til møde på kommunen/jobcenter skal i 8-12 ugers pratik også tager kommunen op om jeg er flex berette håber jeg blever det for ville ikke på pension som skrivet tidliger herinde så nu håber jeg af jeg endelig kan få de sidste uger jeg mangler overstået og berette .

Glæder mig meget og håber ikke min lille bassemand eller nogle af de andre 3 børn er for tit syge de uger der for må helste ikke have for meget fravær så håber også selv jeg ikke blever syg de små uger der eller lige efter håber de kan eller vi kan finde et godt sted til mig.

Bare lidt herfra har ikke været på længe pga sommerferie børne osv her.

Tobias er nu komme lidt tidligt i børnehave han blever 3 år den 23 dec han starte her 13 aug i børnehave dejligt nok han er 92 cm og 17,2 kg nu .

Min datter blev 6 år i mandags den 13/8 og starte i skole i onsdags og det gik også godt hun er nu 122 cm og 22 kg

min stor søn benjamin går det også godt med han er dog lidt i bo hos mor bo hos far aldrene han trives dejligt på sin nye skole som han starte på 1 marts i år han er 151 cm og 39 kg.

min bonus søn har fået dame på den 23 juli vi var på weekendtur i lalandia i weekenden og hun var med super god tur.Han trives også godt men af og til gider han ikke i skole osv han er 179,5 cm og vejer 92 kg nu

De kære børn elsker dem alle 4 og min dejlig mand.

Vi have jo 5 års dag den 26/7.

Vi er alle glade for af bo i haslev nu som vi flytte til den 2/2 i år.skøn by og min veninder og min mor osv bor tæt på mig dejligt.Jeg er så glad for af bo her.

Fremtiden er mig i flexjob.børne vokser derud af.

Ja også giftes en dag .

Mvh Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Janni.

Dejlig update. Tillykke med års dagen.

Anmeld

19. august 2012

H+S Skjolgborg.

Janni. skriver:

Dejlig update. Tillykke med års dagen.

Mange tak.

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.