Dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. august 2012

twinny

Må børn godt komme i DP, hvis snottet løber.?

Han har ingen feber og er ikke mærket af det. Kun lidt om natten.

Han spiser også fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja da... Synes det lyder som der er opfanget en forkølelse og så længe dit/dine børn ikke er mærket af det, så ser jeg ingen fejl i at sende afsted

Anmeld

17. august 2012

twinny

rikkeregnbue skriver:

Ja da... Synes det lyder som der er opfanget en forkølelse og så længe dit/dine børn ikke er mærket af det, så ser jeg ingen fejl i at sende afsted

okay tak.  Afsted med ham. Der er jo også lige et par dage og løbe på.  for han bliver rask hurtigt.

Anmeld

17. august 2012

Maise86

Er helt enig med rikkeregnbue. Så længe almen tilstanden er god, ser jeg ingen problemer i det. Børn er jo oftest snottede hele vinterhalvåret

Anmeld

17. august 2012

twinny

Maise86 skriver:

Er helt enig med rikkeregnbue. Så længe almen tilstanden er god, ser jeg ingen problemer i det. Børn er jo oftest snottede hele vinterhalvåret

Ja, det er rigtigt.  Det havde jeg ikke lige tænkt over.  

Anmeld

17. august 2012

morpåthurø

Er helt enig med de andre svar. Så længe der ikke er feber og almen utilpashed kan han sagtens komme afsted.

Vores dagplejemor mener også det er svært at undgå forkølelser og det kan jo vare længe før de er helt ovenpå igen, så længe kan man jo ikke have dem hjemme

Men god bedring med ham alligevel

Anmeld

17. august 2012

Maise86

twinny skriver:

Ja, det er rigtigt.  Det havde jeg ikke lige tænkt over.  

Anmeld

17. august 2012

twinny

LOUISEHOBRO skriver:

Er helt enig med de andre svar. Så længe der ikke er feber og almen utilpashed kan han sagtens komme afsted.

Vores dagplejemor mener også det er svært at undgå forkølelser og det kan jo vare længe før de er helt ovenpå igen, så længe kan man jo ikke have dem hjemme

Men god bedring med ham alligevel

Ja, så kan de blive hjemme hele vinteren.  Det tænkte jeg selvfølgelig ikke lige over.

Tak for det.

Anmeld

17. august 2012

twinny

Maise86 skriver:

Anmeld

17. august 2012

Misscbn

Må børn godt komme i DP, hvis snottet løber.?

Han har ingen feber og er ikke mærket af det. Kun lidt om natten.

Han spiser også fint.

det må de gerne så længe der er ik er feber og grøn snot  hehe

min søn har selv været snottet de sidste 2 dage i dagplejen og der har ingen problemer været 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.