MorDk skriver:
Hvor gammel var jeres barn da I skiftede over til Junior-seng?
Og... hvor lang tid gik der før jeres barn holdt op med at gå ud af sengen hele tiden?
Ollie var ca 21 mdr, da han alligevel svingede benet op over tremmesengen og hang oppe på kanten, så synes ik vi havde et valg, ellers havde jeg klart ventet!
Til aften har jeg brugt små 2 timer, det er mega træls, da hele min aften tit går med det, og bagefter er jeg helt smadret af at sidde i det mørke rum, og går ofte bare i seng. Udover det føler jeg tit jeg ikke har nogen aftenhygge med de 2 store, fordi DET fylder så meget.
Andre dage er vi heldigere, så tager det 15-30 min, men det er som regel manden, der putter. Synes også nogle gange det hænger sammen med hvis han har taget en 3 timers lur i vuggestuen, så ved man godt hvad der er i vente

.
Men idag troede jeg ville blive OK. Men han var helt oppe at ringe og havde sin egen fest. Og jo mere frustreret jeg blev, jo sjovere var det bare

.
Lige nu sover han i vores seng, da jeg gav op til sidst, så lagde han sig endelig ovenpå mig, og faldt lidt til ro. Og så i søvn.
Det er skide hårdt. Håber bare det snart bliver bedre! For synes ik der er et alternativ. Den eneste vej er frem

.
Anmeld