Har nu forsøgt at lave et par indlæg, men har ikke kunne overskue det,
Så nu prøver jeg igen:
Sagen er den at min mand og jeg har været til begravelse, da vi skal hjem fra begravelsen vælger min mand at hænge ud med de andre mænd, trækker sig fra "selskabet" og sidder væk fra os andre og drikker øl osv.
Da vi skal til at køre, kan jeg mærke på manden at han egentlig helst vil blive og jeg siger til ham at det er helt op til ham selv at traffe den beslutning osv.
Han vælger at blive og jeg kører så hen til en fødselsdag vi havde lovet at komme til.
Herefter kører jeg hjem, henter vores to hunde der er på visit hos nogle venner og tager hjem og putter vores børn.
Sidder nu tilbage med en MEGET tom følelse indeni. Jeg er alene, alene med børnene, hundene, sorgen og det hele!
Vedkommende vi var til begravelse ved, er klart tættere på min mand end på mig, men jeg er jo stadig påvirket, det er jo klart. Under kirkebesøget fortalte min mand mig flere gange at han satte pris på min støtte osv. Men så snart vi tog videre trak han sig.. Hmmm...
Jeg sad tilbage med gamle tanter der røg mig lige ind i hovedet og snakkede om ligegyldige ting.
Jeg er egentlig nok bare pisse skuffet!
Anmeld