Baby 10 mdr. - laver underlige "ryk" med hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.641 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. august 2012

modesty

Hejsa,

min dreng på 10 mdr. har i et par måneder lavet nogle underlige bevægelser hvor han kaster hovedet bagover. Lidt ligesom en "flitsbue", men kun med hovedet/nakken. Han gør det f.eks når han sidder i sin højstol. Det bekymrer mig lidt, da det ser lidt sært ud. Han ligger også nogle gange og virrer med hovedet frem og tilbage når han skal sove.

Er der andre der gør det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Frk. Himmelblå

modesty skriver:

Hejsa,

min dreng på 10 mdr. har i et par måneder lavet nogle underlige bevægelser hvor han kaster hovedet bagover. Lidt ligesom en "flitsbue", men kun med hovedet/nakken. Han gør det f.eks når han sidder i sin højstol. Det bekymrer mig lidt, da det ser lidt sært ud. Han ligger også nogle gange og virrer med hovedet frem og tilbage når han skal sove.

Døjer han med refluks/gylp?

Anmeld

17. august 2012

Julymama

modesty skriver:

Hejsa,

Min datter lå i hvert fald og virrede med hovedet da hun skulle sove - hun er 13½ måned nu og er stoppet med det.

Hun har altid haft svært ved at finde ro, så jeg tog det som et tegn på det.. Men blev også sådan lidt halv bekymret i starten. Men som sagt er hun stoppet, så det gør din søn nok også

Anmeld

17. august 2012

Clisolka

modesty skriver:

Hejsa,

Isabella havde også en periode hvor hun lavede flitsbue - det er gået over igen  Det var specielt når hun sad i højstolen, eller hvis ikke hun ville op til folk og sidde 

Anmeld

17. august 2012

modesty

Frk. Himmelblå skriver:

Døjer han med refluks/gylp?

Nej, slet ikke.

Anmeld

18. august 2012

Frk. Himmelblå

modesty skriver:

Nej, slet ikke.

OK, - tænkte bare over det, da nogen børn med mange mavesyresmerter lærer sig selv at dulme smerterne ved at vride sig/dreje hovedet. Det kan se lidt ud som det, du beskriver...

Mon ikke bare, det er en af de ting, han gør, fordi han kan. 

Anmeld

18. august 2012

modesty

Frk. Himmelblå skriver:

OK, - tænkte bare over det, da nogen børn med mange mavesyresmerter lærer sig selv at dulme smerterne ved at vride sig/dreje hovedet. Det kan se lidt ud som det, du beskriver...

Mon ikke bare, det er en af de ting, han gør, fordi han kan. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.