Barnepigen skriver:
Nu er der ikke lang tid til jeg har fødselsdag og skal holde noget fest for nogle venner. Festen vil blive holdt om lørdag, hvor jeg skal stop på p-piller onsdag og får min mens lørdag ligesom jeg plejer, men jeg overvejer at forsætte med min p-piller så jeg ikke skal have mens til min egen fødselsdags fest. Det forskellig fra gang til gang hvor meget jeg bløder (bløder næsten altid meget lørdag) og om jeg kan mærke det i maven eller om det gør ondt og gider bare ikke at min fest bliver ødelagt af at jeg har mens.
Jeg har aldrig gjort det før og det vil kun blive den her ene gang jeg gør det. 
Er der andre der har sprunget en pause over også forsat med p-piller? Vil gerne høre om jeres oplevelser med det.
Det kan du sagtens gøre, ingen problemer. (:
Jeg har gjort det et par gange, hvor jeg bare tog en ekstra pakke i gang med det samme.
Det er mere et problem hvis du gør det i længere tid ad gangen. Da jeg var i Mexico tog jeg alle mine piller (3x21) og der kunne jeg godt mærke det gik lidt i kludder for min krop og jeg fik lidt mens på et tidspunkt hvor jeg spiste pillerne. Det var også kun fordi det var pga. varmen, strand og pool og alt det der. Så var det bare nemmere ikke at have det.
Så gør du bare det, og rigtig god fest. (:
Anmeld