så skuffet over aflastning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

wamse

Laulund87 skriver:

Føj føj føj en opførsel! Ved næsten ikke hvad jeg skal sige for ja hvorfor skulle din datter ikke tænke sådan, efter det

til jer!

Hun er meget eftertænksom lige nu, hvem ville ikke være det

Åhh hvor mange svigt skal hun kunne tåle inden, at hun vender det ind mod sig selv

Jeg er så skuffet og rystet over deres manglende evner lige pt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

TbCp

Øv hvor er det synd for din datter

Ja og for dig også!!!

Anmeld

17. august 2012

Laulund87

wamse skriver:

Hun er meget eftertænksom lige nu, hvem ville ikke være det

Åhh hvor mange svigt skal hun kunne tåle inden, at hun vender det ind mod sig selv

Jeg er så skuffet og rystet over deres manglende evner lige pt.

Ja de burde vide bedre, burde de!

Anmeld

17. august 2012

Nemesis

puha, hvor er det lavt gjort overfor din pige! man kan jo undre sig over hvordan de er blevet godkendt og det giver overhovedet ikke noget godt fundament for en ny aflastningsfamilie for hverken dig eller musen.

Kan godt forstå du er sur, gal og MEGA skuffet!

Knus Sisse

Anmeld

17. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Bliver totalt gal på dine og din datters vegne!  Det kan bare ikke være rigtigt, at nogen kan få lov til at opføre sig sådan! HELT ÆRLIGT!

Anmeld

17. august 2012

wamse

TbCp skriver:

Øv hvor er det synd for din datter

Ja og for dig også!!!

Det her giver mig jo slet ingen aflastning i hovedet, og det har været så svært for mig, at have tillid til, at andre kunne passe godt nok på hende

Puha der er ihvertfald nogle ting, som skal være på plads omkring samarbejde med mere ved en ny familie.

Der har endda været små ting, som jeg har bidt i mig, fordi min hjemmehosser mente at jeg skulle udstråle overfor Lærke, at jeg var i ro med, at hun var ude ved dem. Så viser det sig, at de faktisk var som jeg havde troet

Anmeld

17. august 2012

wamse

Nemesis skriver:

puha, hvor er det lavt gjort overfor din pige! man kan jo undre sig over hvordan de er blevet godkendt og det giver overhovedet ikke noget godt fundament for en ny aflastningsfamilie for hverken dig eller musen.

Kan godt forstå du er sur, gal og MEGA skuffet!

Knus Sisse

Jeg undrer mig også over, at der er kommet et ekstra barn der ud, uden at jeg på nogen måde er informeret, for det har da en væsentlig betydning for den nærvær, som min datter har brug for

ÅÅhh jeg skulle have lyttet mere til mig selv, for jeg har haft nogle ting, hvor jeg følte at de overskred mine grænser.

Håber på, at dette her sker af en årsag, så der måske dukker en familie op, som er mere egnet til min datter

Anmeld

17. august 2012

wamse

rikkeregnbue skriver:

Bliver totalt gal på dine og din datters vegne!  Det kan bare ikke være rigtigt, at nogen kan få lov til at opføre sig sådan! HELT ÆRLIGT!

Min sagsbehandler var også bare gal, også fordi at de havde taget 5 ugers ferie fra at aflaste, når de er ansat til hver anden weekend.

Jeg håber, at dette får en konsekvens for dem

Anmeld

17. august 2012

wamse

Laulund87 skriver:

Ja de burde vide bedre, burde de!

Det gjorde de virkelig, og de har 5 sammenbragte børn, så de burde jo være vidende om, hvad dette her indebærer

Anmeld

17. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvor er det dog synd for din datter.

De skulle da have tænkt det grundigt igennem inden. Det er jo en forpligtelse og ikke bare noget der skal prøves.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.