Sagen er den at jeg har haft meget svært ved at blive gravid og herefter at holde på graviditeterne.
I næste månede er det 3 år siden vi droppede p-pillerne og jeg blev først gravid 15 måneder senere men det endte desværre i en SA i 7. uge
Herefter blev jeg igen gravid 5 måneder senere men det endte desværre i en MA i 10. uge...
Efter de to rigtige graviditeter har min krop skabt sig de sidste 14 måneder, jeg har haft utalige bio'er og ret uregelmæssig menstruation - i starten efter MA'en var den stabil for at fucke helt op og være op til 1 måned forsinket.
Efter min gynækolog fik styr på det dengang har den så svunget mellem 24 og 29 dage hvilket var mere til at arbejde med.
Som sagt har jeg haft en del bio'er også og ja jeg burde nok lade være med at teste før tid men min gynækolog har bedt mig gøre som jeg plejer da vi gerne skal fange dem og vide de er der...
Jeg tog i går en test der blev ultra svagt positiv længe efter (kan ikke lave falsk psitive) så tænkte vi havde en bio igen men i dag efter min formiddagslur testede jeg så igen og den kom inden for 1 min og er stadig svag men ikke ultrasvag - det er IKKE sket når det er bio'er så jeg sidder jo og håber inderligt på at menstruationen så IKKE kommer!!! 
Tør dog på ingen måde tro på det, er 3+4 i dag hvis den virkeligt sidder der og jeg ved godt at jeg skal forberede mig på at menstruationen indfinder sig i weekenden for det plejer den jo...
Vil ikke noget med indlægget som sådan, bare ha' tankerne ud på skrift og ønsker kun en positiv tanke i vores retning hvis noget 
Anmeld