Forårsruller af rispapir

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

Lusi

B&J skriver:

i har nok spist dem...

men jeg putter jo rispapiret i vand også putter jeg ellers det  man ønsker at putte i

feks..

små gulerødder

babymajs

baby spir

agurk

peberfrugt

forårsløg eller alm løg

advokado (staves)

bønner

bambus

sukkerærter

ananas hvis man putter noget stærkt der i

brocoli

championg

ris

nudler

tiger rejer

kylling

oksekød

svinekød

fisk

en eller anden dressning sovs i

Ja de er spist
Men skal da have det igen en anden gang, så kan godt bruge dine forslag
Jeg lavede det med oksekød stegt med løg, soya, gulerødder og bønnespirer. Og så lavede jeg avokado, agurk og gulerødder til og så sød chillisovs.. Det smagte ret godt.. Af resterne prøver jeg at lave nogen magen til imorgen, til frokost, men så steger jeg dem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

B&J

Lusi skriver:

Ja de er spist
Men skal da have det igen en anden gang, så kan godt bruge dine forslag
Jeg lavede det med oksekød stegt med løg, soya, gulerødder og bønnespirer. Og så lavede jeg avokado, agurk og gulerødder til og så sød chillisovs.. Det smagte ret godt.. Af resterne prøver jeg at lave nogen magen til imorgen, til frokost, men så steger jeg dem..

mums. altså.. jeg er helt vilde med dem jeg er så glad for jeg så nogle spise dem i 4stjernet middag hihihihi

Anmeld

17. august 2012

Lusi

B&J skriver:

mums. altså.. jeg er helt vilde med dem jeg er så glad for jeg så nogle spise dem i 4stjernet middag hihihihi

Det har jeg så ik set, men fik det fra en herinde, der også havde oprettet en debat om det. Kunne bare ik finde den, så lavede lige en selv..
Jeg tror bare jeg skal ha nogle andre rispapirer en anden gang, når de skal spises kolde, for de var ret sådan.... Hmm.. Seje!
Der står de kan spises dampede, rå eller stegt, men dem fra Blue Dragon er nok bare bedst stegt så..

Anmeld

17. august 2012

B&J

Lusi skriver:

Det har jeg så ik set, men fik det fra en herinde, der også havde oprettet en debat om det. Kunne bare ik finde den, så lavede lige en selv..
Jeg tror bare jeg skal ha nogle andre rispapirer en anden gang, når de skal spises kolde, for de var ret sådan.... Hmm.. Seje!
Der står de kan spises dampede, rå eller stegt, men dem fra Blue Dragon er nok bare bedst stegt så..

vi har sådan en butik her i hjørring hvor de sælger dem og de er slet ikke seje de er bare mums...

har i ikke sådan en butik hvor de sælger alt sådan noget spænde jaa kan ikke huske navnet ¨på sådan en butik når jeg nu står og mangler det

Anmeld

18. august 2012

Lusi

B&J skriver:

vi har sådan en butik her i hjørring hvor de sælger dem og de er slet ikke seje de er bare mums...

har i ikke sådan en butik hvor de sælger alt sådan noget spænde jaa kan ikke huske navnet ¨på sådan en butik når jeg nu står og mangler det

Nej Haslev er ik en voldsomt stor by, så der har vi altså ik lige sådanne butikker.. Godt nok har vi da okay mange, men ik lige dét

Anmeld

18. august 2012

B&J

Lusi skriver:

Nej Haslev er ik en voldsomt stor by, så der har vi altså ik lige sådanne butikker.. Godt nok har vi da okay mange, men ik lige dét

øv øv øv øv øv

Anmeld

18. august 2012

Muffin_girl

Lusi skriver:

Hvad putter I i dem?
Spiser i dem rå eller stegte?

Har ikke prøvet det før, men vil prøve i aften. Vil putte oksekød stegt med soya, gulerødder og friske bønnespirer.. Og så måske lidt sød chilli sovs..

Andre gode forslag?

UHmmmm det lyder godt ! 

Hvordan blev de ?

Jeg kunne gody spise dem både stegte og ikke stegte

Anmeld

18. august 2012

Lusi

AalborgPigen skriver:

UHmmmm det lyder godt ! 

Hvordan blev de ?

Jeg kunne gody spise dem både stegte og ikke stegte

De blev rigtig gode havde så også frisk agurk, gulerod og avokado i.. Det eneste minus, var bare at de ruller der, var lidt seje i det..Men prøver at stege nogen til frokost idag, af resterne

Anmeld

18. august 2012

tarkoflen

Lusi skriver:

De blev rigtig gode havde så også frisk agurk, gulerod og avokado i.. Det eneste minus, var bare at de ruller der, var lidt seje i det..Men prøver at stege nogen til frokost idag, af resterne

Det må du også lige vende tilbage med, hvordan bliver

Anmeld

18. august 2012

Lusi

tarkoflen skriver:

Det må du også lige vende tilbage med, hvordan bliver

Hmm ik rigtig den store forskel det smagte godt, men den der gummi agtige konsistens er jeg ik lige så god til.. Jeg ku dog spise det, min mand ka slet ik få dem ned og ungerne tygger lystigt på det, og tror vidst det er tyggegummi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.