Søger bøger til sygeplejestudie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. august 2012

minimig

Jeg tror ikke du har benyttet dig af mit link, så her har jeg bare fundet nogle af bøgerne til dig på pensum og dba:

sygeplejebogen 1 - del 1

sygeplejebogen 1 - del 2

Biokemi og genetik

Forebyggende sundhedsarbejde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Tystys14

ESV skriver:

Prøv dba.dk der har jeg købt rigtig mange af mine studie bøger ellers så vent der sidder altdo opslag om brugte bøger tilsalg på min skole

Jeg har prøvet dba men de fleste har solgt deres, "billigere" bøger, og dem der skriver giv et bud er ikke til at få fat i.

Anmeld

17. august 2012

klmf

Jeg har Forebyggende Sundhedsarbejde - mener også jeg har Biokemi bogen... Er lige i gang med at forberede fest i morgen, så skal nok lige vente lidt med at sende manden på loftet, så får han stress Men skal nok grave dem frem, du kan få dem billigt billigt - skal bare af med dem.

Anmeld

17. august 2012

Tystys14

lotchen skriver:

Jeg har Forebyggende Sundhedsarbejde - mener også jeg har Biokemi bogen... Er lige i gang med at forberede fest i morgen, så skal nok lige vente lidt med at sende manden på loftet, så får han stress Men skal nok grave dem frem, du kan få dem billigt billigt - skal bare af med dem.

DET VILLE VÆRE SÅ DEJLIGT TAAAAK

Anmeld

17. august 2012

klmf

NV skriver:

DET VILLE VÆRE SÅ DEJLIGT TAAAAK

Jeg vender tilbage når jeg har fisket dem frem - men har en travl weekend i møde, så tøv ikke med at sende en pb in case of jeg skulle glemme det!

Anmeld

17. august 2012

klmf

Har to flyttekasser med bøger, kompendier og bøger i kopiform (fy fy) fra studiet, så bare sig til hvis der er flere titler du skal bruge...

Anmeld

19. august 2012

Tystys14

lotchen skriver:

Har to flyttekasser med bøger, kompendier og bøger i kopiform (fy fy) fra studiet, så bare sig til hvis der er flere titler du skal bruge...

Jeg er helt ligeglad med om de er i kopiform  det næsten bare et pluds for så kan man bedre tillade sig at strege osv. i dem.  Har du fundet ud af hvilke af bøgerne du har??? vil nemlig stadigvæk meget meget gerne købe dem af dig. Skal jo starte om en uge, og har lidt travlt.

1. Nielsen O, Anatomi og fysiologi - hånden på hjertet 1. udgave
  2. Pedersen S, Sygeplejebogen 1, del 1 3. udgave
  3. Pedersen S, Sygeplejebogen 1, del 2 3. udgave
  4. Springborg A; Nilsen O, Biokemi og genetik 5. udgave

Er disse jeg virkelig skal bruge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.