Minde for dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. august 2012

Nohs

Hej piger. Vi skal, imorgen, fejre Noahs 1 års fødselsdag! Jeg kunne godt tænke mig at gøre et eller andet specielt for ham, give ham et sjovt minde fra den dag, der kan være sjovt når han bliver ældre. Jeg havde en idé om at sætte et lærred op og bede alle gæster om at male det der lige falder dem ind.. Hvad tænker I? Har I nogle gode idéer? ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

tarkoflen

Nohs skriver:

Hej piger. Vi skal, imorgen, fejre Noahs 1 års fødselsdag! Jeg kunne godt tænke mig at gøre et eller andet specielt for ham, give ham et sjovt minde fra den dag, der kan være sjovt når han bliver ældre. Jeg havde en idé om at sætte et lærred op og bede alle gæster om at male det der lige falder dem ind.. Hvad tænker I? Har I nogle gode idéer? ;-)

Nu er det godt nok en ide "stjålet" fra De unge mødre, men jeg synes faktisk ideen er ret sød.

Man tager en hvid body i den størrelse barnet bruger, og så skriver alle fødselsdagsgæsterne en lille hilsen på den!

Anmeld

17. august 2012

LR85

Nohs skriver:

købe alle dagens aviser, evt også udenlandske og gemme til ham, til hans 18 års fødselsdag fx

Anmeld

17. august 2012

Maja_4000

Vi lavede den med lærredet til Carolines dåb og jeg synes det fungerede rigtigt godt
(Dog var der en som skrev at hun skulle blive FCK-fan med STOR skrift - Det er jeg ærlig talt ret ked af ) .. Så måske du skal frabede sådanne ting hvis du ikke vil have det .. Nu kender jeg jo ikke jeres familie Hehe

Anmeld

18. august 2012

Alexander&Lærke

tarkoflen skriver:

Nu er det godt nok en ide "stjålet" fra De unge mødre, men jeg synes faktisk ideen er ret sød.

Man tager en hvid body i den størrelse barnet bruger, og så skriver alle fødselsdagsgæsterne en lille hilsen på den!

Ja den tænkte jeg også på den dene r nemlig rigtigt sød...

Anmeld

18. august 2012

tarkoflen

Mette&Alexander skriver:

Ja den tænkte jeg også på den dene r nemlig rigtigt sød...

Det synes jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.